Asi to bude nějaké rozbité. Co to má za karburátor? Solex se systémem Axtec či obyčejný Ozon? Chápu dobře, že na svorce cívky +B po zapnutí zapalování není +12V?
Pokud Ozon tak by mohla být závada ve spínací skřínce či relátku které je tou skřínkou ovládáno (relátko nebývá ve všech modelech sedmiček, ve starších nebývalo). To relátko bydlí za přístrojovým štítem na levé straně. Je tuším chyceno na stejný šroub jako přerušovač blinkrů (větší černá krabička). Když zapneš zapalování v relátku lupne? Jinak samozřejmě je možné, že se někde skřípl káblík či vyvlekla patice z relé apod. .
Pokud Axtec tak tam je tuším napajécí obvod cívky řešen jinak, ale to usuzuji jen podle obrázků 200x100
. To asi melu z hladu. Spíš bych tam čekal to stejné jako u karburátoru.