Stránka 2 z 2

Re: problem : startovanie

PříspěvekNapsal: úte čer 09, 2015 21:55
od Majo
kto da naozaj kostru na veko ventilov, nie je vcelku "elektrikar". Akoze dat to na ten M6 sroub, ked tadial tecu 100vky amperov? ked uz, tak sa to dava na M8micku, bud na vyfukovom potrubi alebo este lepsie na jeden zo stiftov vodneho vystupu vpredu z hlavy. A pouziva sa na to kabel na zvaracku(16mm2)...

Re: problem : startovanie

PříspěvekNapsal: úte čer 09, 2015 22:07
od Cory
corsair píše:Chybu som nasiel az autoelektrikar (overeny - cestoval som za nim 300km) ale po prekostreni - minus rovno na motor - to uz ide.


pardon, napisal si to tak vselijako...vyslo mi z toho, ze chybu nenasiel elektrikar, ale az ty...pardon

Re: problem : startovanie

PříspěvekNapsal: úte čer 09, 2015 23:44
od corsair
Majo píše:kto da naozaj kostru na veko ventilov, nie je vcelku "elektrikar". Akoze dat to na ten M6 sroub, ked tadial tecu 100vky amperov? ked uz, tak sa to dava na M8micku, bud na vyfukovom potrubi alebo este lepsie na jeden zo stiftov vodneho vystupu vpredu z hlavy. A pouziva sa na to kabel na zvaracku(16mm2)...

Schvalne kolko mm2 ma ten kabel... odhadom sirka 15mm hrubka 2-3mm 30-45mm2. Plocha akou sa "opiera" o kostru motora 5mm x 10-15mm - teda by to malo byt ok. podstatne je ze (aspon) to uz funguje :mrgreen:

Re: problem : startovanie

PříspěvekNapsal: stř čer 10, 2015 04:47
od Křečík Barbuška
A kostra kastle u kose prevodovky je zapojena?

Re: problem : startovanie

PříspěvekNapsal: stř čer 10, 2015 06:39
od Majo
Koko Loko píše:A kostra kastle u kose prevodovky je zapojena?

s tymto som mal aj na kombiku problem, kym som nedorobil tu vpredu, startovalo mi kazdy druhy krat. Asi to zoxidovalo v mieste napojenia na karoseriu...
corsair píše:Schvalne kolko mm2 ma ten kabel... odhadom sirka 15mm hrubka 2-3mm 30-45mm2. Plocha akou sa ,,opiera" o kostru motora 5mm x 10-15mm - teda by to malo byt ok. podstatne je ze (aspon) to uz funguje :mrgreen:

ono ide skor o to, ze viko ventilov je polozene na tesneni, takze ,,kostra" prechadza iba cez stift a pri dlhom startovani by v extremnom pripade mohlo aj roztavit plech okolo. Taku ,,neuveritelnu" vec som uz videl a bolo to prave na Lade - chalanovi nedociahol minusovy kabel od baterky na opacnu baterku, tak namiesto jeho vymeny za dlhsi ho presunul viac ku stredu auta. Proste vyvrtal dieru do predneho cela a zaujimavymi metodami to tam uchytil. Jediny problem bol, ze tam uz nie je ta "vyztuha", takze to bolo oprete len o 1mm plech karoserie a ten normalne natavilo a stracalo to tam kontakt. Ked som potiahol za kabel, tak sa to normalne vytrhlo ako to bolo prehriate.