Koko Loko píše:A kostra kastle u kose prevodovky je zapojena?
s tymto som mal aj na kombiku problem, kym som nedorobil tu vpredu, startovalo mi kazdy druhy krat. Asi to zoxidovalo v mieste napojenia na karoseriu...
corsair píše:Schvalne kolko mm2 ma ten kabel... odhadom sirka 15mm hrubka 2-3mm 30-45mm2. Plocha akou sa ,,opiera" o kostru motora 5mm x 10-15mm - teda by to malo byt ok. podstatne je ze (aspon) to uz funguje
ono ide skor o to, ze viko ventilov je polozene na tesneni, takze ,,kostra" prechadza iba cez stift a pri dlhom startovani by v extremnom pripade mohlo aj roztavit plech okolo. Taku ,,neuveritelnu" vec som uz videl a bolo to prave na Lade - chalanovi nedociahol minusovy kabel od baterky na opacnu baterku, tak namiesto jeho vymeny za dlhsi ho presunul viac ku stredu auta. Proste vyvrtal dieru do predneho cela a zaujimavymi metodami to tam uchytil. Jediny problem bol, ze tam uz nie je ta "vyztuha", takze to bolo oprete len o 1mm plech karoserie a ten normalne natavilo a stracalo to tam kontakt. Ked som potiahol za kabel, tak sa to normalne vytrhlo ako to bolo prehriate.