problem : startovanie

Moderátor: Moderátoři

Re: problem : startovanie

Příspěvekod Majo » úte čer 09, 2015 21:55

kto da naozaj kostru na veko ventilov, nie je vcelku "elektrikar". Akoze dat to na ten M6 sroub, ked tadial tecu 100vky amperov? ked uz, tak sa to dava na M8micku, bud na vyfukovom potrubi alebo este lepsie na jeden zo stiftov vodneho vystupu vpredu z hlavy. A pouziva sa na to kabel na zvaracku(16mm2)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: problem : startovanie

Příspěvekod Cory » úte čer 09, 2015 22:07

corsair píše:Chybu som nasiel az autoelektrikar (overeny - cestoval som za nim 300km) ale po prekostreni - minus rovno na motor - to uz ide.


pardon, napisal si to tak vselijako...vyslo mi z toho, ze chybu nenasiel elektrikar, ale az ty...pardon
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11564
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: problem : startovanie

Příspěvekod corsair » úte čer 09, 2015 23:44

Majo píše:kto da naozaj kostru na veko ventilov, nie je vcelku "elektrikar". Akoze dat to na ten M6 sroub, ked tadial tecu 100vky amperov? ked uz, tak sa to dava na M8micku, bud na vyfukovom potrubi alebo este lepsie na jeden zo stiftov vodneho vystupu vpredu z hlavy. A pouziva sa na to kabel na zvaracku(16mm2)...

Schvalne kolko mm2 ma ten kabel... odhadom sirka 15mm hrubka 2-3mm 30-45mm2. Plocha akou sa "opiera" o kostru motora 5mm x 10-15mm - teda by to malo byt ok. podstatne je ze (aspon) to uz funguje :mrgreen:
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: problem : startovanie

Příspěvekod Křečík Barbuška » stř čer 10, 2015 04:47

A kostra kastle u kose prevodovky je zapojena?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11018
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: problem : startovanie

Příspěvekod Majo » stř čer 10, 2015 06:39

Koko Loko píše:A kostra kastle u kose prevodovky je zapojena?

s tymto som mal aj na kombiku problem, kym som nedorobil tu vpredu, startovalo mi kazdy druhy krat. Asi to zoxidovalo v mieste napojenia na karoseriu...
corsair píše:Schvalne kolko mm2 ma ten kabel... odhadom sirka 15mm hrubka 2-3mm 30-45mm2. Plocha akou sa ,,opiera" o kostru motora 5mm x 10-15mm - teda by to malo byt ok. podstatne je ze (aspon) to uz funguje :mrgreen:

ono ide skor o to, ze viko ventilov je polozene na tesneni, takze ,,kostra" prechadza iba cez stift a pri dlhom startovani by v extremnom pripade mohlo aj roztavit plech okolo. Taku ,,neuveritelnu" vec som uz videl a bolo to prave na Lade - chalanovi nedociahol minusovy kabel od baterky na opacnu baterku, tak namiesto jeho vymeny za dlhsi ho presunul viac ku stredu auta. Proste vyvrtal dieru do predneho cela a zaujimavymi metodami to tam uchytil. Jediny problem bol, ze tam uz nie je ta "vyztuha", takze to bolo oprete len o 1mm plech karoserie a ten normalne natavilo a stracalo to tam kontakt. Ked som potiahol za kabel, tak sa to normalne vytrhlo ako to bolo prehriate.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Předchozí

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků