Po vypnuti motor stale bezi

Moderátor: Moderátoři

Re: Po vypnuti motor stale bezi

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv bře 26, 2015 05:54

Chapuli to dobre tak jsi odpojil drat co vede do kostky regulatoru? Je li to tak, tak musi byt v regleru provalene na svorku co se pripojuje aku. To by, ale melo strasne prebijet :-) . I kdyz vlastne nemuselo :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11018
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Po vypnuti motor stale bezi

Příspěvekod Roman » čtv bře 26, 2015 08:32

Mal si ten drat co si odpojil zapojeny urcite spravne? Pokial si pamatam (uz je to davno co som sa hrabal v ziguliku), je na altiku (neviem ci na vsetkych typoch) este jeden vyvod - na kontrolku dobijania (resp. na rele kontrolky). Ten, v pripade, ze je pouzity iba voltmeter, ostava nezapojeny. Neviem, ci 07 ma kontrolku dobijania, nasa 05 ju mala, ale nebola zapojena. V pripade, ze by si drat na budenie pripojil do tohto vystupu, mohlo by to robit ten problem co mas ( je tam cca7-8V), ale pri takom zapojeni by ti altik zrejme nedobijal. Pisal si, ze po vymene altiku si problemy so startovanim nemal. Urcite ti to dobijalo? Ako si to meral?
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Re: Po vypnuti motor stale bezi

Příspěvekod corsair » čtv bře 26, 2015 09:42

Lepsie bude foto, je to ten ruzovy
DSCF2322.JPG


Ten co drzim:
DSCF2324.JPG


Ked som odporod toho kabla, na tom co tu drzim na tomto obrazku som nasiel 0ohm Je to dobre?
DSCF2325.JPG


Toto je stary alternator ale novy redulator. Zeleny kruzok je sucasne zapojenie, v cervenom kruzku bol zapojeny tento alternator (nedobijal)
DSCF2326.JPG

Tento neni namontovany na aute
Naposledy upravil corsair dne čtv bře 26, 2015 15:32, celkově upraveno 2
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Po vypnuti motor stale bezi

Příspěvekod Roman » čtv bře 26, 2015 11:56

Tych 14,12V pri vytiahnutom ruzovom kabliku je tam pri beziacom motore dlhsi cas? Alebo si to meral, len v okamihu ked si to odpojil? Skus ho odpojit a az potom nastartovat a zmerat napatie na baterke. Takto to vyzera ako keby ti altik dobijal aj bez budenia a to by bolo dost divne...
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Re: Po vypnuti motor stale bezi

Příspěvekod corsair » čtv bře 26, 2015 12:18

Nastartovany motor (bez kabla) nedobija (12,38V na baterke), po zapojeni dobija
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Po vypnuti motor stale bezi

Příspěvekod Roman » čtv bře 26, 2015 13:05

Na tych fotkach toho nie je moc vidiet, to v cervenom a zelenom kruzku ma nejake oznacenie, malo by tam byt, predpokladam, (prevedenie toho regulatora som nemal v ruke) 15 a 0
http://www.dynamo-bg.com/en/res/files/4/G222en(2).pdf
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Re: Po vypnuti motor stale bezi

Příspěvekod corsair » čtv bře 26, 2015 13:15

cervene je 15
ale to neni ten isty altik jak mam teraz na aute, iny typ ci co...
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Po vypnuti motor stale bezi

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv bře 26, 2015 15:29

Do červeného kroužku musí jít špagát od pojistky č.9 . V zeleném kroužku je výstup pro relé kontrolky dobíjení, to u některých sedmiček s G222 nebývá zapojeno.

Edit: Že ty tam máš teď G221? :rolleyes:

http://www.dynamo-bg.com/en/res/files/3/G221en(2).pdf
Naposledy upravil Křečík Barbuška dne čtv bře 26, 2015 15:36, celkově upraveno 1
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11018
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Po vypnuti motor stale bezi

Příspěvekod corsair » čtv bře 26, 2015 15:34

Ten alt ale na aute nemam.. Idem skusit pozret ci neuvidim nejake cisla na tom v aute ale dost mi tam zavadza vsetko...
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Po vypnuti motor stale bezi

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv bře 26, 2015 15:48

Každopádně do té svorky co máš vyfoceno nepatří vodič přivádějící napětí. To je výstup pro relé kontrolky dobíjení.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11018
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Po vypnuti motor stale bezi

Příspěvekod corsair » čtv bře 26, 2015 16:39

Prikladam nejake fotky alternatora namontovaneho na aute. Na tom altiku (uz asi) nieje dalsi konektor.
DSCF2329.JPG

DSCF2330.JPG

DSCF2331.JPG

DSCF2332.JPG

DSCF2333.JPG


Inak ked som meral ohmy na tom ruzovom kabli na poistkovej skrinke na poistke c.9 ukazalo "0" a na klucovej skrini ukazalo "0,02" keby tam nebol kontakt tak je tam "1" ale ked nastartujem motor a vytiahnem kontakty zo spinacky motor bezi dalej... Ked vytiahnem prislusny konektor z poistkovky tak motor zhasne. Ako to je potom?
Doteraz som to nechapal, ale teraz uz celkom neviem
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Po vypnuti motor stale bezi

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv bře 26, 2015 17:48

corsair píše: Inak ked som meral ohmy na tom ruzovom kabli na poistkovej skrinke na poistke c.9 ukazalo "0" a na klucovej skrini ukazalo "0,02" keby tam nebol kontakt tak je tam "1" ale ked nastartujem motor a vytiahnem kontakty zo spinacky motor bezi dalej... Ked vytiahnem prislusny konektor z poistkovky tak motor zhasne. Ako to je potom?
Doteraz som to nechapal, ale teraz uz celkom neviem
Tomu nerozumím taky, proti čemu si to měřil?
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Na růžovém kabelu když je odpojen od altíku musí být při zaplém zapalování napětí baterie a při vyplém žádné napětí.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Co se týče toho altíku co máš teď v autě. Ja to asi altík ze stříkačky. Tam se tuším připojuje 12V přes žárovku (kontrolku dobíjení). Ta žárovečka má být 3W nebo 4W. To ti, ale musí potvrdit majitelé stříkaček :D . To už je pro mne tenký led :mrgreen: .

Malá inspiračka zde viewtopic.php?f=84&t=9794&hilit=kontrolka+dob%C3%ADjen%C3%AD&start=135#p408624 .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11018
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Po vypnuti motor stale bezi

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv bře 26, 2015 18:38

corsair píše: ... Ked vytiahnem prislusny konektor z poistkovky tak motor zhasne. Ako to je potom?
Doteraz som to nechapal, ale teraz uz celkom neviem


Pokud máš stále připojený růžový vodič do altíku tak si třeba zatahuješ +12V přes třeba již poškozený regulátor na altíku :) do pojistkovky a živíš tak zapalování. Aspoň tak to vypadá z obrázku od Radůze.

Už se v tom tady začínám ztrácet. Po výměně toho altíku auto dobíjelo? Vypínalo? Jinde zase píšeš, že nestartuje, prostě chaos.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11018
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Po vypnuti motor stale bezi

Příspěvekod corsair » čtv bře 26, 2015 18:43

No, nastavil som na meraku (2000) ohm napojil som to (cierny kabel meraku) na ruzovy kabel na alternatore a druhy (cerveny kabel meraka) som pripajal na rozne miesta, co su vodivo spojene s kablom... Neviem ako sa s tym mera, mam to len 2dni a predtym som merak nikdy nemal v rukach, ale zistil som ze ked vodivo prepojim konce tak ohmy su "0", ked su konce rozpojene je "1". Meral som ci je to ten isty ruzovy kablik.

Na spinacke (konektore od spinacky) na ruzovom kabli je oproti kostre 12,xyV

Koko Loko píše:Ja to asi altík ze stříkačky. Tam se tuším připojuje 12V přes žárovku (kontrolku dobíjení). Ta žárovečka má být 3W nebo 4W.

To zamena? Ze kym ta neni ten odber 3-4W tak to nepojde?
Naposledy upravil corsair dne čtv bře 26, 2015 19:13, celkově upraveno 3
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Po vypnuti motor stale bezi

Příspěvekod Roman » čtv bře 26, 2015 18:58

Tak ja uz toto vzdavam :? Podla regulatora na fotke altika tam je altik do striekacky, ako pise Koko, ten potrebuje ine zapojenie budenia (cez kontrolku), ale to uz je po internete tazko zvladnutelne. Z prilozeneho obrazku je jasne preco sa to klucom nevypne. Zapalovanie je napajane z pomocnych diod.
corsair: mas tu kopu schem, ked tuto poslednu ukazes autoelektrikarovi, alebo niekomu kto "vie" tak ti to dokaze predratovat.....
Přílohy
126588_original_273_rs.jpg
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků