Roman píše:Ak ide z toho relatka drat iba na indukcnu cievku, tak by som ho odpojil a natiahol novy. Ale kedze udajne to relatko nie je v scheme, tak neviem. Predpokladam, ze to napajanie zapalovanie ide cez poistkovku, tak by som asi hladal niekde tam....
Napájení zapalování nejde přes pojistku (i když třeba prochází zapojením přes pojistkovou skříňku). Obvod zapalování (přívod na cívku) se jako jeden z několika mála obvodů v automobilech nejistí pojistkou. Je potřeba, aby nebyl úbytek napětí na pojistce a určitá spolehlivost obvodu. Pojistka by stejně nevypadla při mezizávitovém zkratu cívky, ale spíš naprosto nečekaně při provozu po cyklickém namáhání. Měl jsem poměrně málo aut, ale žádné z nich nemělo pojistku k zapalovací cívce.
Pomocné relé spínací skříňky opravdu není v originálním manuálu k automobilu a myslím, že snad ani v Tůmovi. Taky jsem kromě 2101 ještě neměl v ruce schéma, které by naprosto přesně sedělo se skutečností. U mojí Lady 21043, taky schéma nesedí zejména ani u originál manuálu dodaného s autem (obvody zapalování a palubky). Používám 3 kombinace schémat z netu 2107i, 2104 a 2105 a samostatné zapojení, kde je samotný modul zapalování s rozdělovačem. Zapojení pojistkové skříňky se v nich samozřejmě taky trochu liší.
Jeden aby se v tom vyznal....
Jako vodítko na většinu věcí se s nima dá pracovat.