Moderátor: Moderátoři
tonda píše:Takhle nějak je to zapojené na ZAZ Tavria - u Lady to neznám, možná že Ti to pomůže.
Snad se mi podaří vložit obrázek, protože na to jsem nešikovný.
15 - blok řízení ventilu volnoběžné trysky
13 - komutátor /zapalovací modul/
14 - elm.ventil volnoběžné trysky
12 - mikrospínač na karburátoru /při zavřené klapce ukostřuje/
9 - zapalovací cívka
11 - rozdělovač /hned nad ním je snímač impulsů pro zapalovací modul/
Napájení +12 V je od relé č.4
rosta píše:akorát jsi zadělal na potíže-kdyby jsi dal podtlak z karbu do sání napřímo tak to šlape bez problému.ten ekonomizér mě pěkně potrápil,nejdřív odešla ta elektronika potom ventil. věčně jsem se v tom hrabal, potom jsem to zapojil na přímo, aby držel volnoběh, a na ekonomizér se vykašlal-on ten rozdíl ve spotřebě není zas tak velký-asi 0,5 litru 100 a od tý doby je klid.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků