od tomass » pát srp 08, 2014 14:57
Pro Blazzen: Takhle když už se odzkoušelo ledacos, mohou to být i pojistky od vláken žárovek (to tu zatím nikdo nepsal, pokud jsem to nepřehlédl). Na každé vlákno je samostatná pojistka 8A. Pojistka se musí zkoušet přes nějakou žárovku, protože měřákem na ní může být napětí a třeba nepustí proud. I když to není vizuelně poznat, může být pojistka špatná. Přechoďák na kontaktech pojistek (očistit, očistit i ten dotek na pojistce, co vypadá měkce jako cín, může být zašedlý a nevede proud), blbě namáčknutej faston konektor z výroby někde na kabelu, nebo volnej konektor ( už u novýho auta jsem měl volný asi 4 konektory). Vypálený patice u žárovky, zavrklat a pak nakonec očistit - ale to obvykle vidět je jestli je dobrá, nebo není.....
Taky jsem už dvakrát zažil, že obě žárovky odejdou současně a nebo i obě pojistky současně. Nebo vlákna i pojistky najednou. To se mi stalo v jednom případě u dálkovek a najednou tma. Potkávací naštěstí šly. Od těch dob vozím dvě žárovky H4.