Vybijení baterie

Moderátor: Moderátoři

Vybijení baterie

Příspěvekod Benito91 » ned črc 27, 2014 09:23

Zdravím pánové,
mám problém u své Lady 2101 něco mi vybijí autobaterii a nevím co s tím.
Po dobití vše šlape jak mám cca 3 měsíce a po té zase stejný problém připadá mě jako kdyby se baterie náhle vybila.
Prosím o radu nerad startuji klikou :) ale díky za ni .
Benito91
 
Příspěvky: 5
Registrován: ned črc 27, 2014 09:13

Re: Vybijení baterie

Příspěvekod Laďuša » ned črc 27, 2014 09:53

Měř klidovej odběr - ampérmetrem v sérii, tj. odpoj jeden pól baterie a mezi něj a konec odpojenýho kabelu dej ampérmetr. Ten tě ukáže ňákou hodnotu. A teď postupně vyndavej pojistky. Při vyndání pojistky okruhu, kde je chyba, hodnota na ampérmetru poklesne. A pak už budeš muset hledat v daným okruhu.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12116
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: Vybijení baterie

Příspěvekod Jiří Proček » ned črc 27, 2014 15:33

Taky to rádo dělá rádio :cry:
Uživatelský avatar
Jiří Proček
 
Příspěvky: 269
Registrován: úte kvě 22, 2012 09:12
Bydliště: Brno *

Re: Vybijení baterie

Příspěvekod valda1971 » ned črc 27, 2014 16:25

Jiří Proček píše:Taky to rádo dělá rádio :cry:

Já musím sundavat u Priory z rádia Pioneer panel i v bezpečné garáži - ten "šmejd" je žrout. Zlaté staré rádia s mechanickým vypnutím. Jinak pravda s tím, co píše Laďuša.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7197
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Vybijení baterie

Příspěvekod Luděk Ondrůch » ned črc 27, 2014 20:18

Jaké je stáří akumulátoru?
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Re: Vybijení baterie

Příspěvekod Chester » ned črc 27, 2014 20:35

valda1971 píše:
Jiří Proček píše:Taky to rádo dělá rádio :cry:

Já musím sundavat u Priory z rádia Pioneer panel i v bezpečné garáži - ten "šmejd" je žrout. Zlaté staré rádia s mechanickým vypnutím. Jinak pravda s tím, co píše Laďuša.


Pokud je baterie v pořádku, tak při správném zapojení nemůže být problém. Na Werglu:-) už se mi povedlo nechat rádio celou noc hrát. Při startu to nebylo poznat. Stáří baterie nevím, věděl by JMJ:-)
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
Chester
 
Příspěvky: 848
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Re: Vybijení baterie

Příspěvekod JmJ » pon črc 28, 2014 14:57

Chester píše:
valda1971 píše:
Jiří Proček píše:Taky to rádo dělá rádio :cry:

Já musím sundavat u Priory z rádia Pioneer panel i v bezpečné garáži - ten "šmejd" je žrout. Zlaté staré rádia s mechanickým vypnutím. Jinak pravda s tím, co píše Laďuša.


Pokud je baterie v pořádku, tak při správném zapojení nemůže být problém. Na Werglu:-) už se mi povedlo nechat rádio celou noc hrát. Při startu to nebylo poznat. Stáří baterie nevím, věděl by JMJ:-)


:-) Wergl ma baterii cca 3 roky.


ad vybijeni:
a) stav dobijeni je jaky?
b) stav/stari baterie je jake?
c) zmerit klidovy odber
d) jak casto a jak daleko se s autem jezdi?
e) pokud je predpoklad, ze auto dele jak 14 dni nepojede a jezdi se krate trasy, neni od veci u karbecoveho vozu odpojit baterii uplne. ja to tak delam a baterie zije uz 7. rok i kdyz po 5 letech byla vymlacena do mrte a vypadalo to, ze je mrtva.

nedavno sem meril klidovy odber na 1.7i a pri pripojenem radiu bez panelu to bylo tusim 0.015 A, pri zapnutych obou svetylkach v interieru snad 0,7 A. Pokud mas auto s karbecem, tak pri vsem vypnutem musis mit odber pod tech 0.015 A.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Vybijení baterie

Příspěvekod Benito91 » pát srp 08, 2014 11:25

Díky pánové za radu pokusíme se naměřit klidový proud a rádio nemám :(
Ještě sem si myslel jestli není chyba v kostře .
Benito91
 
Příspěvky: 5
Registrován: ned črc 27, 2014 09:13

Re: Vybijení baterie

Příspěvekod Marek » sob zář 13, 2014 16:29

Klidový odběr u karburátorové verze bez rádia musí být nula. Tam není nic, co by v klidu odebíralo proud.

U nejmodernějších vozidel, která mají desítky řídících jednotek, je dovolen maximální klidový proud do 30 miliampér.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Vybijení baterie

Příspěvekod Křečík Barbuška » sob zář 13, 2014 19:25

S tou uplnou nulou na karbu bych se prel :-P . Nektere elektronicke regulatory altiku v klidu papaji. Ale ta hodnota je smesna, zanedbatelna.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11018
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Vybijení baterie

Příspěvekod Niva89 » pon zář 22, 2014 21:19

Já musím sundavat u Priory z rádia Pioneer panel i v bezpečné garáži - ten "šmejd" je žrout. Zlaté staré rádia s mechanickým vypnutím. Jinak pravda s tím, co píše Laďuša.[/quote]


pokud ti radio jede pořád i při vypnutém klíčku tak to máš špatně zapojený. červený a žlutý drátek z rádia, jeden je na trvalý proud aby rádio drželo pamět a druhý přes klíček.
Niva89
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv črc 19, 2012 20:52

Re: Vybijení baterie

Příspěvekod Marťas » pon zář 22, 2014 21:29

Stejně nevim, proč ty frekvence nebývaj uložený na flash paměti. Mít to uložený na napěťově závislý paměti mi, kór v autě, přijde dost nešikovný.
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Vybijení baterie

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon zář 22, 2014 21:48

Cena a navic vetsina uzivanych obvodu je z minuleho stoleti. Inu, sok z minulosti 8).
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11018
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Vybijení baterie

Příspěvekod valda1971 » úte zář 23, 2014 07:57

Niva89 - Rádio mi montovali v prodejně před koupí auta, tím netvrdím, že je to správně.
Marťas a K-L - v 2101 mám Blaupunkta z cca 80.let, rádio digi s předvolbami, hl.vypínač mechanický poťák a pamět je v pohodě i při třeba půl roku bez baterie :wink: Tedy mně se ta stará technika (i domácí) v tomto ohledu zamlouvá více.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7197
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Vybijení baterie

Příspěvekod Petr HC » pon čer 22, 2015 10:46

Protože chci jet příští týden na hory a hodlám sem-tam na místě používat CB , udělal jsem si energetickou bilanci již pětiletého a tudíž ne bezvadného akumulátoru. Klidový odběr řídící jednotky, imobilizéru, a RAM paměti radia je 8 - 14 mA. Těch 14 mA je v okamžiku bliknutí čidla imo se střídou cca 20 %, tedy střední odběr max 10 mA. Hodlám zakoupit solární dobíječku Solar 946 (cca 450 CZK), pokud bude při zatažené obloze a skrz čelní sklo dávat alespoň 20 mA a nebude za tmy odebírat proud, což by se snadno vyřešilo zařazením schotkyho diody.
Poněvadž autoradio má polovodičový spinač hlavního napájení, zapínám radio přes spinač (rezervana palubce) a nechávám zapojeno pouze napájení paměti( cca 2 mA).
Máte někdo něco podobného vyzkoušeno ?
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Další

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků