Relé aleternátoru, POMOC!!

Moderátor: Moderátoři

Relé aleternátoru, POMOC!!

Příspěvekod Lucka Grünwaldová & P » úte úno 07, 2006 18:49

Máme problém s přebíjení alternátoru, ale protože jsme "chudí studenti" potřebovali bysme pomoc. Nenašel by se někdo ochotný, kdo by nás zachráníl a pomohl nám s opravou? Je třeba vymontovat alltík, podívat se na typ relé, vyměnit ho a dát to všechno zpátky. A nakonec změřit kolik dobjí. Momentálně je to 16 - 17A!! POMOC, odměna jistá. Lucinka a Pavel, Brno
Lucka Grünwaldová & P
 

Příspěvekod Vašátor » úte úno 07, 2006 19:20

Respektive jedná se o regulační relé umístěné na alternátoru. Přebíjí to až hrůza! ... A ještě bych to upravil :lol: , přebíjí 16-17V (se světlama) :lol:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Relé aleternátoru, POMOC!!

Příspěvekod Ondra 07 » úte úno 07, 2006 19:33

Lucka Grünwaldová & P píše:Máme problém s přebíjení alternátoru, ale protože jsme "chudí studenti" potřebovali bysme pomoc. Nenašel by se někdo ochotný, kdo by nás zachráníl a pomohl nám s opravou? Je třeba vymontovat alltík, podívat se na typ relé, vyměnit ho a dát to všechno zpátky. A nakonec změřit kolik dobjí. Momentálně je to 16 - 17A!! POMOC, odměna jistá. Lucinka a Pavel, Brno

Lada je jako lego,to zvladne kazdej kdyz si o tom neco precte a na foru mu poradi... A kdyz ne tak nehcapu proc jste se vrhli do Lady... Tam se pocita s tim ze pokud nechces platit za servis tak si vsechno udelas sam...

Pozn. moderátora: Ondro - žádný učený z nebe nespadl. L.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Luděk Musil » stř úno 08, 2006 13:10

Bohužel teď žádný altík s vestavěným relátkem (vhodný pro Vaši 2107 nemám). L.
PS: Vašku, kolik má ten alternátor vývodů? Dva nebo tři? Tzn. jeden silovej a jeden budicí (a jeden na kotrolku)? I když ten kotrolkovej by zase tak moc nevadil.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Relé aleternátoru, POMOC!!

Příspěvekod Ondra 07 » stř úno 08, 2006 13:35

Ludek píše:Pozn. moderátora: Ondro - žádný učený z nebe nespadl. L.


Tak jsem to nemyslel, spis kdyz neco nevim tak se snazim naucit a opravit si to sam at priste vim jak na to.Kdyz se nekdo s tim autem nechce piplat a hrat at to da do servisu a kdyz nema penize... To je pak tezky, treba kolo moc nestoji ale je to pomalejsi... :lol:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Roman » stř úno 08, 2006 14:18

Regler do 05 sa predava na Krci za 350Kc, je to aj s uhlikami, pre studakov to mozno nie je malo, ale je to aj s uhlikami.Schema toho reglera je niekde na madarskych strankach, ale neviem ci je rozoberatelny bez pouzitia nasilia. Vymena sa mozno da zvladnut aj bez vyberania altika, este som to neskusal, ale je to teoreticky mozne.
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Vašátor » stř úno 08, 2006 14:34

Luděk Musil píše:PS: Vašku, kolik má ten alternátor vývodů? Dva nebo tři? Tzn. jeden silovej a jeden budicí (a jeden na kotrolku)? I když ten kotrolkovej by zase tak moc nevadil.


Kolik má vývodů jsem si nevšimnul. Řekl bych, že jsem viděl tři, ale jistý si nejsem. Moc jsem to nezkoumal :lol:. Jinak uhlíky mají koupené (ty pro regulátor na altíku).
Kdybych měl možnost garáže, pustím se dotoho, ale mám v naší teď rozebranou motorku :lol:

P.S. Je to 2105
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Lucka Grünwaldová & P » stř úno 08, 2006 18:26

zítra ráno s tou naší čertovou 05 vlítnem ke kamošovi škodovkářovi a pokusíme se to sbastlit. Jednou sme altík už zkoušeli povolit ale ani za prase sme s jednou maticí(nebo šroubem) nemohli hnout!! holt 20roků oxidace a koroze se na utáhnutým závitu pozná,nebo sme se málo najedli... Zítra se vám pochlubíme jak to dopadlo. P & L
Lucka Grünwaldová & P
 

Příspěvekod Nulašestka » stř úno 08, 2006 18:41

:shock: Nevím jeslti myslíte matici uchycení alternátoru,ale pokud ano,tak je mi zase do breku.Nechtějte mi tvrdit,že se za 20 let neměnil nebo nepřitahoval klíňák.Já to musím dělat snad pětkrát do roka,jinak nedobíjím... :cry:
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod denis » stř úno 08, 2006 20:26

No, pokud možno se vysrat na tu originální ruskou kostku-prvně mi zkurvila baterku a ve finále odpráskla altík-buzení šlo nadoraz(skore 3 vadné za 8 let co měl kamarád). Sehnat altík z 01 nebo jen držák uhlíků, dát ho na ten altík co máte a dát tam elektronický regler.
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Lucka Grünwaldová & P » stř úno 08, 2006 21:44

co je myšleno tou ruskou kostkou? že bych to ráno koupil. co to může stát. co mi ještě poradíte? at´ nic nezjebem
Lucka Grünwaldová & P
 

Příspěvekod denis » stř úno 08, 2006 21:47

Origoš altík má orig. ruský regulátor-je to taková kostka s držákem uhlíků. V nouzi použít nový tento regulátor ale trvalejší řešení je použít na ten altík držák uhlíků z 01 lady a napojit to na regulátor třeba pro škodovku. Pak je to bezproblémové. :wink:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Roman » čtv úno 09, 2006 09:05

Vsetko je relativne, Mysova 2105 s origo alternatorom a zabudovanym reglerom nema problema odkedy to auto poznam. A je to asi 12rokov :P
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Roman » čtv úno 09, 2006 09:09

Takto vyzera ta kostka:
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod zigulman » čtv úno 09, 2006 09:56

Pokud to prebiji tak bych napred zkusil vymenit ten regulator.Pokud to nepomuze tak bych promeril vinuti,vsechna musi mit stejny odpor,ale to uz se myslim neobejde bez rozebrani.Jednou jsem menil na tom svojem rotor,stalo me to 350Kc byla prerusena civka :oops: .... neprisel jsem na to proc.Ale s regulatorem jsem mel problem jen jednou,od te doby cca 7 let opet v pohode.Takze bych se origo ruskeho nebal.Ale pokud uz bude jednou venku tak bych na nem udelal celkovou GO i s vymenou lozisek.Ale opatrne,hodne blbe se to rozebira.
Naposledy upravil zigulman dne pát úno 10, 2006 10:17, celkově upraveno 1
Lada neni jen auto,je to zivotni styl.
2103 model 77 Bila pani :-)
2105 model 83 Milašek
2105 model 85 otrok
zigulman
 
Příspěvky: 84
Registrován: čtv srp 04, 2005 09:03
Bydliště: Prerov

Další

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 0 návštevníků