Sdružený přepínač, relátka...

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Tomáš » pát kvě 05, 2006 13:47

nej lahůdka je dávat do žigula se páčkama jen na levo ..systém páček i na stěrač a ostřikovač...to je teprv zážitek...
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod Honza K. » ned kvě 07, 2006 22:49

To Luděk:Je vidět, jak toho ještě málo znáš o vozech této světové značky . Sorry, to bylo jen takové přátelské poplácání po rameni. Ale jen opravdu přátelské. Vozy 03 měly alespoň od 78 roku třípolohový přepínač na volantu (obrys/tlum./dálk.) a spínač světel dvoupolohový (svítí/nesvítí) na přístrojové desce - měl jsem tovární provedení a spousta (vlastně jen tři) známých měli také vozy z obdobného období s tímto provedením. V příručce k vozu to bylo uvedeno jako změna ovládání světel a to formou vloženého papírku na straně o osvětlení vozu.
Honza K.
 
Příspěvky: 10
Registrován: čtv dub 13, 2006 19:01
Bydliště: Praha

Příspěvekod čmelák » pon kvě 08, 2006 13:50

nastriekaj tam WD40 hihi mne to pomohlo :) packy idu lahko a secko svieti :P
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Dusan » pon kvě 08, 2006 18:42

Ja mam 03 prerobenu na svetla z 05 a halogeny 55/60w a po pripojeni ešte hmlovky na stretavacie svetla sa mi asi dvakrat roztavila umela hmota v ktorej su zaliate kontakty. proste to nebolo dimenzovane na 55+55+21w=131w ale len na 90w :) Mam priamo v tom krite volantu male relatko tak že pačka mi spina rele a to svojim kontaktom až napajanie.
Nedavno som daval rele aj pre tlmene svetla lebo bol velky ubytok napätia a na ziarovke bolo len 9V tak že svietilki ako za dusicky. S dialkovymi problem nebol tamn je rele od vyroby a spinalo to 180W :D
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Předchozí

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků