zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6490
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Příspěvek od JmJ »

Takze po zapnuti zapalovani s efektnim zableskem umre pojistka napajeni palivoveho cerpadla.

Podle schematu http://www.ladaklub.com/manualy/elektri ... l21214.jpg jsem meril a zjistil ze na rele cislo 22 na pinu 30 je spojeni s kostrou. Motorek cerpadla a vstrik jsou zrejme v "klidovem stavu" pruchozi na kostru. Odpojil jsem tedy samotne cerpadlo a doufam ze i vstrik, ale spojeni na kostru trva.

Uvazuju spravne, ze pri odpojenem cerpadla a vstriku a beterii by z pinu 30 rele 22 nemelo byt spojeni na kostru?

Pobliz cerpadl (cislo 1 vlevo dole) a ja ve schematu nakreslena prestupni stanice metra tedy spojeni kabelu. Nevite prosim nekdo, kde tohle misto hledat? Pocitam, ze bude ve svazku nekde u motorove prepazky.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Příspěvek od MartasBrno »

Ještě jdi na tu diagnostickou zásuvku, tam ten kabel taky vede. Uvazujes spravne, ani kontakt 87 ani kontakt 30 rele 22 nema byt spojeny s kostrou. Po odpojeni vstriku i cerpadla to musi byt v lufte. Vic nevim.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ten přestupní uzel je místo kde se vodiče vodivě spojují? Pokud ano tak bych ještě zkusil najít ten žlutý obdélníček se šipkou.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Příspěvek od dvk »

Ha, žeby čas vrátit tu krabici s těma cajkama 1.7i ? :D
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6490
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Příspěvek od JmJ »

dvk píše:Ha, žeby čas vrátit tu krabici s těma cajkama 1.7i ? :D

to zatim nebude asi nutne. tohle snad bude jen prodreny drat.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Příspěvek od Petr HC »

To schema zahoď . Podle něho to nemůže fungovat (není to první případ zmatečných ruských schemat)
Podle Tvého popisu je asi zkrat v čerpadle. Odpoj konektor čerpadla, připoj + 12 V tam, kde byl původně a PŘES ŽÁROVKU alespoň 50 W připoj minus na původní minus čerpadla. Pokud bude zárovka svítit naplno, je zkrat uvnitř čerpadla. Jinak je zkrat na vodičích nebo v konektorech.
Pokusím se později najít jiné schema.
Pokus se využít zapojení čerpadla na viewtopic.php?f=86&t=17777&p=373218&hilit=%C4%8Derpadlo#p373218
Zkusil bych ho externí baterií.
Ještě jsem našel jedno zapojení, potvrzující nesmyslnost toho schematu,co jsi uváděl (příloha).
Přílohy
BenČerp1.jpg
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6490
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Příspěvek od JmJ »

Ja nechci nejak odporovat rade starsich, ale to me schema sedi s tim co jsem v aute nasel. Barevne i mechanicky. Alespon ta cast kolem cerpadla.

Chybu jsem nasel. Nejedna se zrejme o zavadu VAZu samotneho, ale o automobil napadeny plynarem. Odpojil jsem jednodratovy konektor o kterem se zminoval koko, odpojil jsem vstrik a cerpadlo a zjistil jsem, ze kabel vedouci k cerpadlu ma spojeni s kostrou, kabel vedouci k rele je ok. Tak jsem sel po kabelu k cerpadlu a nasel jsem, ze plynova trubka z leveho podbehu vede nekam k nadrzi bezninovw a pak k plynove. A mila trubka vede tesne kolem kabelu k cerpadlu, ne-li primo s nimi jednim pruchodem. Potahal jsem za draty tak, aby se do pripadneho problemoveho mista dostala jina cast kabelu a spojeni s kostrou se ztratilo. Cerpadlo vrci, auto startuje, dokonce i ujelo 200 metru :-). Musim se na to mrknout na rampe, kudma to tam vede a nejak to osetrit silnejsi izolaci.

Petre, to tve schema myslim to me schema nerozporuje. Jen je na nem namalovana diagnosticka zasuvka jineho tvaru, nez na mem schematu. Zbytek sedi. Na mem schematu neni nakreslena cast od plovaku, protoze to schema tuto cast elektriky neresi.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Příspěvek od Petr HC »

JmJ píše:...Na mem schematu neni nakreslena cast od plovaku, protoze to schema tuto cast elektriky neresi.

Tam mě spletlo to, že na pos.1 chybí spoj od svorky C na minus motoru čerpadla. Ten minus musí být společný pro motor i pro čidlo.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6490
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Příspěvek od JmJ »

Takze teorie o blbech plynarich se potvrdila. Trubkou od plynu skripli kabely na ostrou hranu plechu. Osetreno izolackou a svazek kabelu v kritickem miste navlecen do nove palivove hadice :-)

Dekuji za konzultace :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“