od Majo » pon dub 30, 2012 13:56
ja som mal podobny problem na nive, tiez sa mi stale tavili poistky a nebolo to tym, ze by mali zly kontakt, skor tym, ze prud, ktory cez ne tiekol bol na hranici toho co ta poistka znesie. Nebolo to dost na to aby sa prepalila, ale dost na to aby sa hriala a tavil sa plast. Ja uz som to nezvladol a dal som miesto 16A 20A a odvtedy je pokoj.
Pokial si menil regulator napatia, tak tie nove su niekedy katastrofa. Ked mi jeden odisiel na kombiku, chcel som dat druhy a nenasiel som ziadny, ktory by daval primerane napatie. Vacsina tak ako pise Vasator, tesne nad 12V.(a nizsie napatie znamena vyssi prudovy odber...)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4