Stránka 1 z 1

svetla, startování

Napsal: pát pro 09, 2011 16:22
od kubahosi
Zdravím stala se mi zvlastní prihoda na vaz 2101, takhle vsechno v pohode zastavim, přijdu za hodinu a v poloze startování, nestartuje svetla nesvítej, vetrák nejde, proste nic, jen kontrolky svítej a blinkry jdou, ale kdyz dam klicek do opacný polohy tak mi svítí, vetrák funguje, proste jak má, cim by to mohlo byt? dekuji

Re: svetla, startování

Napsal: pát pro 09, 2011 16:42
od Luky
"v poloze startování", to jako IV. poloha klíčku? A co je myšleno pod pojmem opačná poloha? Napadají mě dvě věci. Jednak zkrat, ale to by asi nefungovali ty blinkry, k tomu ať se raději vyjádří nějaký elektroodborník a druhá věc, nedělal jsi nedávno něco s pracovník spojkovým válečkem? Mě se něco podobného dělo poté, co jsem zapomněl připojit kostřící kabel :roll: . To bylo sice na 2107, ale předpokládám, že tohle bude stejné.

Re: svetla, startování

Napsal: pát pro 09, 2011 17:05
od kubahosi
nene nic jsem v nejblizsi dobe nedelal se spojkovym valeckem. poloha kdy se rozsvítí tri cerveny kontrolky tak je mrtvo, ale kdyz dam do polohy kdy ma prochazet autem proud tak to funguje

Re: svetla, startování

Napsal: pát pro 09, 2011 17:27
od Hurikán
A v poslední poloze klíčku startér točí? S největší pravděpodobností odešla spínačka. Buďto jsou v háji kontakty, nebo se odbrousilo roztemování osičky, která drží oříšek spínačky pohromadě. Musíš sundat plastové kryty kolem volantu a mrknout na spínačku. Příp. můžeš v současné nefunkční poloze zahýbat dráty, jestli se kontakt nechytne. ;)

Re: svetla, startování

Napsal: pát pro 09, 2011 19:50
od MartasBrno
Začni tím, že odpojíš baterku, jinak si nejspíš uděláš ohňostroj. I ta blbá pružina, co drží oříšek - kontaktní část uvnitř spínačky je drát, vodič, tedy potenciální nebezpečí. Nejspíš to bude vevnitř vytavené, rozpadené nebo opálené. nakresli si kam který kabel patří. Zkontroluj čistotu a "utažení" fastonů.

Re: svetla, startování

Napsal: čtv úno 09, 2012 13:46
od Jaykee
Asi nic nového neřeknu, ale na žluťákovi jsem měl spínačku zapojenou, že mi šlo všechno ( alespoň mám pocit, je to už nějaká doba ) na všech polohách. U modráka jí mám zapojenou pro mě lepším způsobem, v druhé poloze ( nezamkne se volant, motor nejede ) se všechno vypne, světla, větrák atd...
Jsem rád, mám vyřešeno denní svícení...:-)
U kamaráda jsem jí v létě zapojil jako v jeho 21061 a šlapala jako u žluťáka... :D
Jinak je mi jasné, že se mi nezamyká volant, ale kdo se rozhodne s tím autem odjet, je zrovna tohle pro něj nejmenší překážka...
Máte někdo zkušenost, co zámek vydrží? V obou případech, kdy je zapadlý a když je volant ještě "volný"? Pak se prý dá pořádně rozmáchnout... :roll: