Stránka 2 z 2

Napsal: ned črc 31, 2011 20:59
od Sid
MartasBrno píše:Tobě nesvítí při dálkových všechny 4 světla?


Ešte raz: svetlá sú na aute štyri. Poistky na svetlá sú tiež štyri. Čiže každé jedno svetlo má vlastnú poistku. Preto nemôžu nikdy ísť dve svetlá na jednu poistku. Každé jedno svetlo je samostatný okruh, ktorý nemá nijakú súvislosť s druhým. A akurát poloha páčky pod volantom určuje, koľko okruhov má byť zapnutých súčasne. Či 0, alebo 2, alebo 4.

To bol strašný hriech nechať asymetrické paraboly podľahnúť skaze :cry:Tak by som ich potreboval. Tie žiarovky mi priprav. O dva týždne by už malo byť namontované nové ťažné, takže asi dovezieme Mrkvu k zápisu ťz.

S tými 100W žiarovkami si veľmi riskoval. My keď sme išli z Prahy, tak sme asi po 50 km zažli svetlá, lebo sa stmievalo a svietili až domov. A v Prievidzi bol kryt poistiek celý rozpálený a začal mäknúť. Ešte tak hodinku svietiť a už by to horelo. A to tam už boli 50 Wattové.

Napsal: ned črc 31, 2011 21:28
od Laďuša
Na autě jsou 4 pojistky, 2 na tlumený světla a 2 na dálkový světla. Dálkový světla jsou 4 a na každej pojistce pro dálkový světla tak visí 2 světlomety.

Napsal: ned črc 31, 2011 23:19
od MartasBrno
Sid píše:Čiže každé jedno svetlo má vlastnú poistku.

Nie, nemá, tato logika je chybná. Koukni do schematu na které jsem dával odkaz, je to jasně vidět.

Laďuša to popisuje naprosto přesně!

Halogen není žádné zlo, jen je třeba do něj nedávat 100W žárovky a mít kontakty pojistkové skřínky v prvotřídním stavu. Když je toto OK, musí to fungovat s halogenem stejně jako s původní vložkou. Když to není OK, shoří to klidně i s těma slavnýma asymetrikama.

Napsal: úte srp 02, 2011 15:44
od Cory
alebo nahradit povodnu poistkovku novou, na nozove poistky a bude klud :)