2105 nestartuje

Moderátor: Moderátoři

2105 nestartuje

Příspěvekod danda » čtv črc 28, 2011 16:25

Ahoj soused ma 2105 a zniceho toci toci a neneskocí....z civky nejde jiskra,vymenil jsem civku a nic...na plus jde pri zapnuti klicku 12V..ale na ten druhy nevim co ma jit...
danda
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv črc 28, 2011 16:22
Bydliště: ostrava

Příspěvekod Saša » čtv črc 28, 2011 16:30

Je tam elktronické zapalování nebo ještě klasický rozdělovč s kladívkem ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod danda » čtv črc 28, 2011 16:39

klasicky rozdelovac s kladivkem takovy ten velky palec,a na civce je jeden barevny kabel na + a 2černe na - jeden jde na kondik a druhy nekam do svazku....ale nevim co to ma byt zdali kostra??
danda
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv črc 28, 2011 16:22
Bydliště: ostrava

Příspěvekod danda » čtv črc 28, 2011 18:33

danda píše:klasicky rozdelovac s kladivkem takovy ten velky palec,a na civce je jeden barevny kabel na + a 2černe na - jeden jde na kondik a druhy nekam do svazku....ale nevim co to ma byt zdali kostra??
nikdo??

[ Komentář přidal: Laďuša: čt červenec 28, 2011 19:54 ]
Dočkej času, jako husa klasu ;) Ne každej, kdo může podat odpověď, sedí u komplu ímrvére. Navíc do 24 hodin tu nevidíme rádi dvojpříspěvky, v takovýmdlre případě máš užívat tlačítko upravit.
danda
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv črc 28, 2011 16:22
Bydliště: ostrava

Příspěvekod JAROSLAV BORSKÝ » čtv črc 28, 2011 18:51

danda píše:
danda píše:klasicky rozdelovac s kladivkem takovy ten velky palec,a na civce je jeden barevny kabel na + a 2černe na - jeden jde na kondik a druhy nekam do svazku....ale nevim co to ma byt zdali kostra??
nikdo??
:roll:podívej se na odtrh kontaktů pokud se nerozpojí jiskra nebude, nebo je vadná spínačka - napoj kabel přímo z baterie na cívku - zlom vaz Bertik :wink:
Uživatelský avatar
JAROSLAV BORSKÝ
 
Příspěvky: 52
Registrován: ned led 16, 2011 19:30
Bydliště: Česká lípa

Příspěvekod danda » čtv črc 28, 2011 19:21

pardon kluci..dekujia kabel na civku na ktery kontakt??
danda
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv črc 28, 2011 16:22
Bydliště: ostrava

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv črc 28, 2011 21:18

Píši pod vlivem, tak bez záruky.

Jedna svorka na cívce je označena +B (či něčím podobným v azbuce), vede na ni tuším modrý drát s načervenalým pruhem. Na ní by se mělo zjevit po zapnutí zapalování +12V, snadno to ověříš připojením žárovky proti kostře. Druhá svorka má tuším označení 1 je kladívko, tuším černý drát. Připojíšli na tuto svorku žárovku proti kostře, měla by při točením motorem blikat. Tímto by jsi si ověřil funkčnost přerušovače. Pokud to blikat nebude a bude jen svítit je přerušen drát kontaktu přerušovače. Pokud svítit nebude je kontakt zkratlý, zkratlý kondenzátor nebo přerušený primár cívky. Nelze vyloučit ani vadný kondenzátor.

Dalším krokem je vyloučení vadného palce. Chytni vn kabel jdoucí z cívky do suchého hadru a přibliž jeho koncovku tak 2mm ke kostře (hlava, blok), někdo ať ti zatočí motorem, pokud bude jiskra, je cívka dobrá a ukazovalo by to na přerušený rezistor v palci. Pokud jiskra nebude tak může být probitý palec nebo přerušený sekundár cívky.

Mášli možnost měřit, tak proměř vn kabely. Uhlíkové cca 2-6 KOhmu, měděné téměř 0 Ohmů. Dále cívku. Primár cca kolem 4 Ohmů, sekundár cca 4-5 KOhmů. Odpor palce cca. 4,7 Kohmu u novějších 1-2 kOhmu.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Saša » pát črc 29, 2011 15:11

A u 1300 (05) by také mohl být prasklý rozvodový řemen . Nedávno to samé řešil jeden pán odvedle že to nestartuje a nehází jiskru , ale vůbec mu nebylo divné že se motor při startování točí jak kolovrátek bez komprese .
Tož se koukni jestl se točí rozdělovač :wink:
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod danda » pát črc 29, 2011 16:29

dekuji kluci,dnes jsem na to koukal a mezi prerušovačem žadna jiskra tak jsem nastavil odtrh a porad žadna jiskra tak jsem sousedovi rekl at koupí přerušovač a kondenzator....jelikož na to druhem kontaktu na cívce se neoběvuje nic proti kostře ani to neblika ani nesvítí tudíž si myslim že kondik??doufam že jeho demontaž mi pujde...
danda
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv črc 28, 2011 16:22
Bydliště: ostrava

Příspěvekod MartasBrno » sob črc 30, 2011 00:16

Jestli jsi měl žárovku jakoby přes kontakt = paralelně = vedle sebe a nesvítila, tak může být právě kondenzátor zkratovaný.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno


Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron