Moderátor: Moderátoři
MartasBrno píše:...prostě musí stačit standard, tedy altík 55A, který se měl dávat hromadně do krabic po roce tuším 88.
Marek píše:MartasBrno píše:...prostě musí stačit standard, tedy altík 55A, který se měl dávat hromadně do krabic po roce tuším 88.
Tak pokud já vím, alternátory 55 Ampér měly pouze modely 2105/07/04. Zvýšený výkon generátoru výrobce komentoval tím, že právě tyto modely jsou seriově osazovány vyhřívaným zadním sklem, proto více proudu k dispozici.
Kulatá řada seriově v žádném případě tento alternátor neměla, tam byly pouze alternátory G221 s nabíjecím proudem 42 Ampér a výkonem 588 Wattů (při jmenovitém napětí 14V).
Marek píše:MartasBrno píše:...prostě musí stačit standard, tedy altík 55A, který se měl dávat hromadně do krabic po roce tuším 88.
Tak pokud já vím, alternátory 55 Ampér měly pouze modely 2105/07/04. Zvýšený výkon generátoru výrobce komentoval tím, že právě tyto modely jsou seriově osazovány vyhřívaným zadním sklem, proto více proudu k dispozici.
Kulatá řada seriově v žádném případě tento alternátor neměla, tam byly pouze alternátory G221 s nabíjecím proudem 42 Ampér a výkonem 588 Wattů (při jmenovitém napětí 14V).
Koko Loko píše:Typická hodnota pro altík G222 s elektronickým regulátorem "na těle". Mohu, tě uklidnit, že i s touto výbavou se dá spokojeně odjezdit celá zima bez jakýchkoliv potíží.
Koko Loko píše:Ruku na srdce, v sedmičce mi od podzimu pracuje jedničkový, slabší altec a ačkoliv jezdím hlavně krátké pojezdy s užíváním bohaté výbavy elektrických vymožeností, tedy větráku a vyhřívání zadního skla , nemám žádné potíže. Palubní napětí se motá na hodnotě 14,4V +/- 0,1V .
Marek píše:Koko Loko píše:Typická hodnota pro altík G222 s elektronickým regulátorem "na těle". Mohu, tě uklidnit, že i s touto výbavou se dá spokojeně odjezdit celá zima bez jakýchkoliv potíží.
Jenže to z dlouhodobého hlediska nedělá dobře akumulátoru, to je ten nejzásadnější problém. Pokud je palubní napětí nižší než 14,4V, akumulátor se nedobíjí na plnou kapacitu, dochází k sulfataci desek a podstatně se snižuje jeho životnost. .
Marek píše:Koko Loko píše:Ruku na srdce, v sedmičce mi od podzimu pracuje jedničkový, slabší altec a ačkoliv jezdím hlavně krátké pojezdy s užíváním bohaté výbavy elektrických vymožeností, tedy větráku a vyhřívání zadního skla , nemám žádné potíže. Palubní napětí se motá na hodnotě 14,4V +/- 0,1V .
Určitě ne s RR380, to totiž technicky není možné. A vsadím se, že při vyšším odběru (přes 500W) to už taky neplatí.
Marek píše:Koko Loko píše:Typická hodnota pro altík G222 s elektronickým regulátorem "na těle". Mohu, tě uklidnit, že i s touto výbavou se dá spokojeně odjezdit celá zima bez jakýchkoliv potíží.
Jenže to z dlouhodobého hlediska nedělá dobře akumulátoru, to je ten nejzásadnější problém. Pokud je palubní napětí nižší než 14,4V, akumulátor se nedobíjí na plnou kapacitu, dochází k sulfataci desek a podstatně se snižuje jeho životnost.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků