Mezery na svíčkách

Moderátor: Moderátoři

Mezery na svíčkách

Příspěvekod martinz » sob úno 12, 2011 09:03

Jaké máte zkušenosti s mezerami na svíčkách?Na LPG.Pořád mi odchází palec na rozdělovači,už nevim co s tim.Je mezera 0,6 velká?
martinz
 
Příspěvky: 72
Registrován: pon kvě 28, 2007 17:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod JmJ » sob úno 12, 2011 09:11

No, nema byt pro kladivkove klasicke zapalovani vzdalenost 0,7 a pro bezkontakt/zapalovaci blok 1,1 ?
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod martinz » sob úno 12, 2011 10:14

Normálně má být 0,5-0,6.Ale ptám se na něco jiného.
martinz
 
Příspěvky: 72
Registrován: pon kvě 28, 2007 17:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod JmJ » sob úno 12, 2011 10:19

martinz píše:Normálně má být 0,5-0,6.Ale ptám se na něco jiného.


a na co se ptas? :lol:

mezera ma byt 0,7 pro VAZy s kladivkovym klasickym zapalovanim. ale kdyz chces mit 0,6 tak ti v tom jiste nikdo branit nebude :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod rosta » sob úno 12, 2011 13:14

jestli ti odchází palec tak mám nějaký ze starých sssr zásob-ty dnešní srandy nic nevydrží-a odtr na svíčce má být na benzín 0,7 na plyn 0,55-nechávám mezeru 0,6 a je to ok-nevím nic o tom že by měl odtrh na svíčce vliv na trvanlivost palce.....
Naposledy upravil rosta dne sob úno 12, 2011 13:15, celkově upraveno 1
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
rosta
 
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvekod Vašátor » sob úno 12, 2011 13:15

Honzo, mezera pro kladívkové rozdělovače má být u svíček opravdu 0,5 - 0,6mm
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod JmJ » sob úno 12, 2011 16:12

Vašátor píše:Honzo, mezera pro kladívkové rozdělovače má být u svíček opravdu 0,5 - 0,6mm


jestli to nekde pisou, to nemuzu potvrdit ni vyvratit. kazdopadne svice Brisk L15-YC (tusim ze tyhle se bezne pouzivaji? ) maji 0,7 mm. coz jiste nemusi take nic extra znamenat. jen jsem chtel dotycnemu odpovedet na jeho dotaz, zda je 0,6 moc. dle meho to moc neni, neb na tech 0,7 jsem jezdil leta bez chyb :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod martinz » sob úno 12, 2011 21:45

JmJ píše:
Vašátor píše:Honzo, mezera pro kladívkové rozdělovače má být u svíček opravdu 0,5 - 0,6mm


jestli to nekde pisou, to nemuzu potvrdit ni vyvratit. kazdopadne svice Brisk L15-YC (tusim ze tyhle se bezne pouzivaji? ) maji 0,7 mm. coz jiste nemusi take nic extra znamenat. jen jsem chtel dotycnemu odpovedet na jeho dotaz, zda je 0,6 moc. dle meho to moc neni, neb na tech 0,7 jsem jezdil leta bez chyb :-)

já vim,ale to jak se prodávaj nic neznamená,mezeru si upravíš.A stejně dávám L14Y,ale to je jedno.Jezdíš na plyn?O to jde.
martinz
 
Příspěvky: 72
Registrován: pon kvě 28, 2007 17:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod Luky » sob úno 12, 2011 23:27

Teď budu vypadat jako naprostej analfabet, ale každý se někdy učí. Tou mezerou na svíčkách máte na mysli co přesně? tedy kde se ta mezera nachází? možná sem totiž nevědomky objevil jeden z problémů mého VAZidla. díky za přiblížení
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/

Dva PoJeBy ze Skašova

„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
Uživatelský avatar
Luky
 
Příspěvky: 1994
Registrován: úte čer 15, 2010 19:44
Bydliště: na cestách/Praha 10 - Strašnice

Příspěvekod cackler » sob úno 12, 2011 23:30

tahle mezera
Přílohy
gap_distance.jpg
cackler
 
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno

Příspěvekod Luky » sob úno 12, 2011 23:33

Děkuji, už se rosvítilo :)
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/

Dva PoJeBy ze Skašova

„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
Uživatelský avatar
Luky
 
Příspěvky: 1994
Registrován: úte čer 15, 2010 19:44
Bydliště: na cestách/Praha 10 - Strašnice

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned úno 13, 2011 07:52

martinz píše:já vim,ale to jak se prodávaj nic neznamená,mezeru si upravíš.A stejně dávám L14Y,ale to je jedno.Jezdíš na plyn?O to jde.

Zkušenosti v problematice svíček bývají poměrně subjektivní a poměrně odlišné. Po mnohaletých experimentech jsem dospěl k tomu, že se patří se vyprdnout na pokusy s ruznými BOSHkami, víceelektrodami, silverkami, studenějšími či teplejšími, sklepávat mezeru, roztahovat mezeru. Osvědčily se L15YC či LR15YC dle užitého materiálu zapalovacích kabelů bez jakýchkoliv úprav mezery. Těch 0,7 mm musí zapalování s komponenty v kondici s přehledem zvládnout. Jinak mám ruský bezkontakt a LPG.

Co se týče té poruchovosti palce, tak bych řekl, že jde o problematiku nové výroby. Proflakuje se ti na kostru nebo se přerušuje rezistor? Prověř stav víčka, zejména na míru opotřebení uhlíkové tyčinky přívodu od cívky a stupeň "sežranosti" kontaktů pro jednotlivé kabely svíček.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Puhi » ned úno 13, 2011 09:23

čo ja viem, tak do fačiek a felicií na lpg sa bežne dávali tie trojkontaktné brisky (označenie vám z hlavy hneď nepoviem) a majitelia boli spokojní, na tých istých sviečkach už lietam dlho, avšak iba na benzín a tieš je to dobré :roll:
bol som pozrieť, sú to LX15LTC-1 a spokojnosť, prípadne trochu hľadať a sviečky na lpg sa nájdu samé :lol:
http://www.brisk.cz/page.php?page=2600
http://www.autok.sk/dr15ys-brisk-silver ... p-362.html
Naposledy upravil Puhi dne ned úno 13, 2011 09:33, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod Cory » ned úno 13, 2011 09:31

ja som mal nejake 3kontaktne bosh? alebo co to bolo a zaznamenal som plus v jazde so studenym motorom. Lepsie chytal, v kombinacii s bezkontaktom som vypinal sytic uz po vycuvani z garaze. Ale pri normalnej jazde sa to nepozna. Potom som mal nejake 3kontaktne MasterSporty :mrgreen: Tie zas leteli oblukom za ponk a teraz mam obycajne brisky-najlepsia volba :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Puhi » ned úno 13, 2011 09:34

najbližšie skús tie LX15LTC-1, motor chytá na brnk, môžem iba odporúčať :)
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Další

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků