Stránka 23 z 23

Re: alternator

PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2015 07:46
od Veteranista
Uhlíky jsou uvnitř, zajistene drátkem, ten se musí v pravy cas vytáhnout, někdy pred mmontazi, někdy po montazi, dle pristupu.

Re: alternator

PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2015 11:07
od Křečík Barbuška
To s tím drátkem se zdá rafinované :shock: . Pokud je tomu tak i u tohoto regleru tak jej to šmahem řadí do vyšší třídy :D .

Re: alternator

PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2015 11:51
od vokoun28
Ano jak píše veteránista, uhlíky jsou z druhé strany a jsou zajištěné drátkem. Jen aby to vyřešilo daný problém.

Re: alternator

PříspěvekNapsal: pon lis 23, 2015 07:39
od Luděk Musil
Koko Loko píše:To s tím drátkem se zdá rafinované :shock: . Pokud je tomu tak i u tohoto regleru tak jej to šmahem řadí do vyšší třídy :D .

Psal jsem Vokounovi do SZ:
Drátek je potřeba po montáži do těla alternátoru vytáhnout (před montáží si drátek nachystat/narovnat tak, aby šel vytáhnout), potom pružiny uhlíky přitlačí na rotor. Třeba to odstraní problém.
------------------------------------------
Také mám v současné době trochu problém se svým 70A altíkem. Regulátor mám ale trochu jiný - na těle uhlíků je taková "pecka". Koupil jsem si náhradní a drátek tam mám taky. Je to pro usnadnění montáže dovnitř. Uhlíky jsou zasunuty a zajištěny drátkem (je to prostě provrtaný skrz). Po vytažení drátku ty uhlíky vyjedou a "kontaktují" rotor.
L.

Re: alternator

PříspěvekNapsal: pon lis 30, 2015 09:56
od dvk
Luděk Musil píše:Také mám v současné době trochu problém se svým 70A altíkem. Regulátor mám ale trochu jiný - na těle uhlíků je taková "pecka". Koupil jsem si náhradní a drátek tam mám taky. Je to pro usnadnění montáže dovnitř. Uhlíky jsou zasunuty a zajištěny drátkem (je to prostě provrtaný skrz). Po vytažení drátku ty uhlíky vyjedou a "kontaktují" rotor.
L.

To máš ten 70A Magneton ? Kolik máš na něm natočené ? A závada je tedy jaká ?

Re: alternator

PříspěvekNapsal: pon lis 30, 2015 10:44
od vokoun28
Tak alternátor jsem bez problému vyměnil. Ano ten drátek se tam při montáží šikne. K mé smůle to problém nevyřešilo, ale zjistil jsem že mi probíjí tahle součástka a vůbec nevím co to je :roll:

Re: alternator

PříspěvekNapsal: pon lis 30, 2015 10:59
od Veteranista
Je to "něco navíc"
Není to tyrystorové zapalování domácí výroby?

Re: alternator

PříspěvekNapsal: pon lis 30, 2015 11:13
od vokoun28
No nejspíš něco takového to bude.

Re: alternator

PříspěvekNapsal: pon lis 30, 2015 11:34
od Luděk Musil
dvk píše:
Luděk Musil píše:Také mám v současné době trochu problém se svým 70A altíkem... .

To máš ten 70A Magneton ? Kolik máš na něm natočené ? A závada je tedy jaká ?

Ten alternátor mi bez problémů fungoval už na 3. voze, mám (měl jsem) jej cca 9 let, tzn. nakroutil bez závady něco přes 200.000 km.
Jednoho krásnýho dne, týden před maďarským srazem přestal regulovat, tak jsem výměnným způsobem pořídil v Akustartu repas, na kterým po cca 1,5 měsíci provozu došlo zničehonic k průrazu usměrňovací diody. Teď je to momentálně na reklamaci (Janota Kroměříž).
No a aby toho nebylo málo (když mají nastat problémy - tak jen houšť) mi začal stávkovat i startér (taktéž z Magnetonu), tak jsem musel dát původní a startér je tamtéž na výměně cívky a celkovém ošetření/revizi/promazání. L.

Re: alternator

PříspěvekNapsal: pon lis 30, 2015 11:53
od dvk
Tak 200tis. km proběh, to je velmi krásné číslo, to už má na nějakou tu chybičku nárok.