Stránka 1 z 23

alternator

PříspěvekNapsal: pon led 24, 2011 14:51
od kubahosi
zdravím je to alternator na zigula? dobijí 14V 42A

PříspěvekNapsal: pon led 24, 2011 14:59
od flamo
podla mna ano

PříspěvekNapsal: pon led 24, 2011 15:00
od Laďuša
Je, starej typ G221 s externím regulátorem napětí.

Moderátorská poznámka: Opravdu je kvůli tutomu nutný založit nový téma (navíc eště se špatným názvem)? Takovej Mix otázek a odpovědí je třeba stavěnej akorát na takovýdle dotazy.

PříspěvekNapsal: úte led 25, 2011 00:31
od MartasBrno
Moderátorská poznámka mi mluví přímo z duše. A ano, je to nááádhernej altík zrovna do mojí jedničky! Krááásnej!

PříspěvekNapsal: úte led 25, 2011 14:19
od Marťas
Vy jste zlí :D

PříspěvekNapsal: úte led 25, 2011 14:58
od Křečík Barbuška
Přihazuje zjevně někdo od nás :D http://aukro.cz/alternator-lada-origina ... 21278.html .

PříspěvekNapsal: stř led 26, 2011 13:39
od Roman
Ak by niekto chcel k tomu krasnemu dobovemu alternatoru, krasny dobovy regler, neposkvrneny montazou do auta, tak je k dispozicii bez prihadzovania za cenu "kup ted" 100 Kc + postovne :D

PříspěvekNapsal: stř led 26, 2011 16:17
od Dodo 2105
Ahoj, mal by som záujem o ten regler. Prípade ak to ešte máš napíš správu a dohodneme sa. Diki

PříspěvekNapsal: čtv led 27, 2011 00:43
od kubahosi
Tak jsem ho vyhrál peknej dobovej alternator:-D doufam ze bude slouzit dalsich 30 let:-D

PříspěvekNapsal: sob bře 05, 2011 13:55
od kubahosi
resil jsem problem kontrolky dobíjení, po napnutí klínaku a dotazení ocka na alternatoru a popr vsechny kontakty jestli nejsou uvolnene, jsem dosel k zaveru, ze kontrolka zhasla a obcas se pri jízde rozsvíty, pridaní plynu zhasne, pak treba problikne a zase pohoda. na co se tentokrat zamerit?

PříspěvekNapsal: sob bře 05, 2011 14:17
od MartasBrno
Máš tam starej jetej, nebo ten novej?
Jestli je to závislý na otáčkách, tak bych to svedl na buzení. Takže třeba vyndat ulíky a ošahat kroužky je jednoduchý...
Dobíjecí napětí vypadá dobře/špatně podle toho jak to svítí/nesvítí?

PříspěvekNapsal: sob bře 05, 2011 14:24
od kubahosi
nechal jsem tam ten starej uhliky se menily pred dvema lety a a najeto cca 1500 km

PříspěvekNapsal: sob bře 05, 2011 14:39
od MartasBrno
No a nebyla vyjetá drážka do kroužků od starých uhlíků? Pojistka pojistkuje? Budeš muset asi trochu měřit...

PříspěvekNapsal: sob bře 05, 2011 18:12
od kubahosi
netusim, kontrolka nesvítí ale baterka uz ani neprotoci ani jednou motorem, bude je uz chybna baterie nebo dobíjení nak falsuje. Jedu baterka se asi nabije dobre otoci a pak neotoci vubec, snad neni chybnej starter:-D sakra tohle se mi libi po zime resit:-)

PříspěvekNapsal: sob bře 05, 2011 18:20
od MartasBrno
No tak to je to celé tak nějak na odchodu :mrgreen:

Jestli máš možnost měřit tak měř, jestli máš možnost nabíjet mimo auto tak nabíjej a měř. A jestli se to chová tak, že po krátkém stání to nastartuje a po dlouhém stání ne, tak se ti rozpadl jeden článek v baterce a vybíjí se = baterka mrtvá = koupě nové.
Teepee: http://www.aku-obchod.cz/katalog-bateri ... v%C3%A1%29

Jaký napětí je na baterce teď?