alternator

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod kubahosi » sob bře 05, 2011 18:25

dik ceny celkem prijatelne:-) az najdu trochu casu tak asi vymenim za ten novej altít to bude asi jednodussi :-)
kubahosi
 
Příspěvky: 373
Registrován: sob črc 07, 2007 16:51
Bydliště: Most

Příspěvekod MartasBrno » sob bře 05, 2011 18:30

No, tak pokud není chyba jinde... Pojistková skříňka, regulátor... Mně se už taky stalo, že mi nešly blinkry, taky se mi už stalo, že vypadlo dobíjení, a po zahýbání pojistkama se to spravilo, teda nakrátko. Trvalá oprava byla v přihnutí plíšků a taky očistě kontaktů od oxidace.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod kubahosi » sob bře 19, 2011 19:25

zase vracím k alternatoru, nebo-li k dobíjení, zkousel jsem project jestli se nedobije baterka, kontrolka stale nesvítí, po ceste jsem zjistil ze mi sotva jdou blinkry a asi mi dost slabe svitilo pri jizde, po rostlacení zase chytnul v pohode a vse fungovalo jak ma, po dojetí jsem zkusil jestli chytne motor se tocil normalne jako by byla nova baterie, potom vubec slysim jenom naky cvakani. bude to fakt baterii?
kubahosi
 
Příspěvky: 373
Registrován: sob črc 07, 2007 16:51
Bydliště: Most

Příspěvekod MartasBrno » sob bře 19, 2011 20:45

Hele - to je jak do dubu. Musíš měřit, ne zkoušet, jestli to čirou náhodou nebude dobrý.

Máš voltmetr, nebo něco takovýho? Jaký máš auto?

Pokud by všechno fungovalo, jen to nechtělo startovat, mohlo by to být jak baterií, tak startérem a souvisejícíma věcma.
Jestli ti to odmítá fungovat i normálně, ikdyž se dobíjení tváří, že by dobíjet mohlo, tedy nechce to ani svítit, ani blikat, ani startovat, tak je baterie buď vybitá (problém v dobíjení), nebo zničená.

Ale protože se to podle popisu chová jednou tak, jednou onak, soudím, že by baterie mohla být jednou z možných příčin. Ale na vině může být i to dobíjení, které třeba nedobíjí, ikdyž kontrolka mlčí. Musíš si to ale potvrdit nebo vyvrátit měřením, křišťálovou kouli nemám. Třeba se ozve někdo prozíravější.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Kewint » čtv črc 07, 2011 09:32

Takže to shrnu , vyměnil jsem tři alternátory, tři regulátory a furt nic , vše zapojeno podle schematu , na plus po klíčku zapojeno na 15tku na regulátoru , z 67 na regulátoru napojeno na uhlíky . A prostě to nedobíjí
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Kewint
 
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvekod MartasBrno » sob črc 09, 2011 17:21

Kewint, Hele - to je jak do dubu. Musíš měřit, ne zkoušet, jestli to čirou náhodou nebude dobrý
Máš voltmetr, nebo něco takovýho?
Potřebuješ voltmetr na měření napětí a ampermetr na měření proudu. jestli chceš lekci jak zacházet s obyčejným multimetrem, napiš, po telefonu, nebo po skypu to můžeme probrat. Škoda že jsi tak daleko, potřebuješ trénink s někým, kdo ti povede ruce.
Jestli ti elektrika nejde, nestyď se, elektrika nejde polovičce národa. Nic na tom není. Chce to ale ujasnit si nějaké základy.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Kewint » sob črc 09, 2011 18:45

Už to dobíjí jen potřebuju vedet,jaky jsou kontakty na skodovackem regulátorů,abych ho mohl napojit na žigula ? Kontakty tam jsou tuším D,D+,54 a B
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Kewint
 
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvekod Dusan » sob črc 09, 2011 18:57

polozis regulator pred seba, popis vyvodov z lava do prava. prvy vývod nechaš nezapojeny, na 2 zapijiš spinane +12V ,3 ide na uhliky alternatora a posledny ten je dalej od tych predošlich troch je kostra.
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Kewint » úte črc 12, 2011 13:08

No takže 54 necham volny na D+ 12V na DF uhliky a B- kostra?
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Kewint
 
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvekod Dusan » stř črc 13, 2011 20:48

Jo.... inak by to malo ist cez poistku :D
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: alternator

Příspěvekod Juraj Juriga » stř srp 24, 2011 20:46

Ahojte, chcel by som sa opýtať na pár pre mňa záhadných skutočnoastí. Môj vaz 21044 1,7i má nekonečné problémy s dobýjaním, nočná mora ale aj moja chyba.
Začali odchádzať diody najskôr pomocná- dobíjalo ale slabo okolo 12 v. Po neakej dobe začali kapať diody zo šiestich určite štyri. jedna po druhej, menil mi ich jeden, dával tam aj diody z iného tipu auta. Ale vlastne tam mám riadny guláš. Po roku zase prestal dobíjať, rozhodol som sa že kúpim druhý. Kúpil som starší.
Vložím do auta a na porazenie dobíja len 12,8 V, meral som na baterke. Poradťe čo by to mohlo byť diody?, regulátor? Alebo urobiť s dvoch jeden altik.
Dostať kúpiť diodove mostíky da týchto altikov?
Ešte sa chcem opýtať môže vypínacie rele kontrolky dobíjania ovplyvniť hodnotu napätia do baterie?, to relé je tiež v 21044 na spolujazcovej strane pod kapotou na vnútornom blatníku?taká plastová kocka má vývody 85 86 87 a 30/51? a je tam len jedna. Je to na tú kontrolku? . A hlavne preto mám s toho chaos pretože niekedy mi tam autoelektrikár dal altik z 2101 a dopojil mi tam jedno vypínacie relé rovno k tomu o ktorom si myslím že bolo pôvodné rele. A on ich neak poprepájal. Je mi do plaču čo mám robiť.
Žiguli ide aj vtedy, keď nemá ísť.

vaz 2103 - ex
vaz 21044 1700i a opel astra caravan G
Uživatelský avatar
Juraj Juriga
 
Příspěvky: 80
Registrován: ned pro 13, 2009 16:55
Bydliště: Bešeňová, Slovensko

Re: alternator

Příspěvekod Filip85 » pon říj 29, 2012 21:09

Zdravim muzu takovyto co je na foto pouzit i do 2105? Aspon se zda ze vypada stejne. Prodejce uvadi altik 2101. Ci v cem je rozdil?
diky
Uživatelský avatar
Filip85
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob čer 09, 2012 12:51
Bydliště: Praha

Re: alternator

Příspěvekod Křečík Barbuška » úte říj 30, 2012 14:06

To foto?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: alternator

Příspěvekod Filip85 » úte říj 30, 2012 22:10

no ten co je tady na zacatku...tak jsem si takovy i nasel jinde a je z 2101...tak se ptam zda ho muzu pouzit do 2105...ale uz jsem nekde slysel ze ne...a i se zda ze maji to celo na ktere je zde pohled na tom fotu trochu rozdil...
Uživatelský avatar
Filip85
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob čer 09, 2012 12:51
Bydliště: Praha

Re: alternator

Příspěvekod Filip85 » úte říj 30, 2012 22:17

tady konkretni fota tedy jeste
Přílohy
2732597938.jpg
2732597938_1.jpg
ten co muzu koupit a ma byt z 2101
Uživatelský avatar
Filip85
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob čer 09, 2012 12:51
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků