Úplnou náhodou se mi podařilo najít tohle téma při dalším vyhledávání:
viewtopic.php?t=4311 Pročetl jsem to celé.
Mé rozhodnutí přejít v brzké době na alt. Magneton to už nezmění.
Jen by mne ještě zajímalo od DVK, když ho máš z pozdější doby, jestli ten altík vypadá takto jako u Luďka.
viewtopic.php?f=60&t=4311&start=75Nechci zbytečně plašit, ale regulátor napětí, co je na fotce vypadá vizuelně dost podobně jako jsem přibližně v té době už 2x kupoval od někoho, kdo mi ho přivezl z Polska na Malucha (F126p).
Slabý pokovený plech, zalitý zelenou hmotou a 2 dráty z toho. Samotné provedení je úsporné, prosté předchozího hliníkového odlitku chlazení. To by asi nevadilo, kdyby mi ten regulátor na Maluchu neodešel pokaždé zhruba po 2-3 letech. Po tom co odešel se v palubní síti objevovalo napětí kolem 15 - 16 V. Je pravda, že zalití možná nebylo olejivzdorné i když tak vypadalo. Protože u Malucha se to všude kolem na regulátoru dost mastilo a teplota byla taky vyšší, než u Lady...... Pokusím se věřit, že tamty byly jen polský nepovedený levný plagiáty je to jen vizuelní podoba a tady ten funguje dlouhá léta tak jak má. Koneckonců originál regulátor na Ladě odešel asi po 2 letech a pak se tam dal druhý, který drží už 18 let a zapouzdření teda nic moc.