Help Alternator

Moderátor: Moderátoři

Help Alternator

Příspěvekod Thammy8 » čtv led 13, 2011 11:24

Zdravím

Mam jedne problem , mam Vaz 2107 a alternator mi nabija priliž vela , ukazovatel nabijania je este v zelenej casti ale az pri černvenej.
a Zase na volnobehu mi dodava malo štavy.Vidno to na svietivosťi žiaroviek (H4)

vcera som prečistil alternator kontaktnym sprejom cely som ho rozobral ale stale mi to robi ....
Chcel by som sa informovat co by sa v takomto pripade dalo robit ... PS: uz som si objednal tu malu čiernu krabičku čo je na alternatori nie kondenzator .. ale to druhe

Sorry za vyrazy ale som amatér :)

Dakujem za pomoc
Uživatelský avatar
Thammy8
 
Příspěvky: 41
Registrován: ned úno 22, 2009 10:47
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvekod MartasBrno » čtv led 13, 2011 12:34

Ta krabička co není kondenzátor je regulátor napětí. Jsou v něm integrované uhlíky. Když odejde cokoliv z toho, vymění se to celé. Pokud napětí kolísá a vše ostatní je v pořádku, je vadný regulátor. Ještě zkontroluj, než tam dáš nový, jestli nejsou v kroužcích v altíku vydřené drážky od uhlíků. Jestli jo, bylo by dobrý nechat to přesoustružit. A současně dát ložiska. Na tvůj dotaz ve vedlejším tématu je napsaná odpověď ve starších příspěvcích, čti a najdeš.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Thammy8 » čtv led 13, 2011 12:37

MartasBrno píše:Ta krabička co není kondenzátor je regulátor napětí. Jsou v něm integrované uhlíky. Když odejde cokoliv z toho, vymění se to celé. Pokud napětí kolísá a vše ostatní je v pořádku, je vadný regulátor. Ještě zkontroluj, než tam dáš nový, jestli nejsou v kroužcích v altíku vydřené drážky od uhlíků. Jestli jo, bylo by dobrý nechat to přesoustružit. A současně dát ložiska. Na tvůj dotaz ve vedlejším tématu je napsaná odpověď ve starších příspěvcích, čti a najdeš.