Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: čtv pro 16, 2010 00:26
od MartasBrno
Co je to za značku, že je tak nezdolnej?

PříspěvekNapsal: čtv pro 16, 2010 00:28
od Laďuša
Je to Nokie, typ tě nepovim, neb i kdyby v tutom hávu byl jedinej model, tak já si beztak to číslo nepamatuju :lol:

PříspěvekNapsal: čtv pro 16, 2010 00:29
od MartasBrno
:lol:

PříspěvekNapsal: čtv pro 16, 2010 14:03
od MAGO
toto bola a je nokia 6233 :-D iny mobil uz nechcem

PříspěvekNapsal: pát pro 17, 2010 13:35
od Luděk Musil
Nedá mi nevzpomenout na pozdní léto/brzký podzim 1998, kdy jsem asi 3 dny hledal 4-barevku (mimochodem stále ji mám). Pak jsem si vzpomněl, že naposled jsem ji při potrvrzování nějakých papírů odložil do střešního žlábku 21011. Prakticky v tom střešním žlábku absolvovala cca 180 km po Brně a na trase Vyškov - Brno. L.

PříspěvekNapsal: pát pro 17, 2010 16:48
od Hurikán
To já jsem si takhle jednou při debatě s pár lidmi odložil na střechu Oktávky sluneční brýle a když jsem si tento fakt asi po třech km jízdy uvědomil, tak už na střeše nic nebylo. Projel jsem pomaličku celou trasu zpět a podíval se kolem místa, kde jsme stáli, ale brýle už jsem nenašel. :(

PříspěvekNapsal: pát pro 17, 2010 17:15
od ger007
ja som pred par rokmi polozil na strechu lulubely fungl novu nokiu N80 v tej dobe za nekrestanske peniaze a po mne isla tatrovka s betonom na stavbu, zostala z nej fotka

PříspěvekNapsal: stř pro 22, 2010 09:22
od Teepee
MartasBrno píše:
Teepee píše:odběr vysouvací cívky pohasínání žárovek nezpůsobí.

No, cvičené oko ho určitě postřehne, já teda počítám s tím, že člověk pozná pohasnutí vlivem připojení vysouvací cívky. U nové baterie je to jen o něco míň poznat.
Spíš je mi divný, že ti nesepla ta zasouvací cívka - ta by měla fungovat vždycky. A kdyby to bylo vadnou baterkou, čekal bych, že napětí spadne a pohasne všechno ještě víc.

Zatím jsem to s novou baterkou nezkoušel, takže je samozřejmě určitá pravděpodobnost, že nastaly dvě závady v jeden okamžik. Předtím vše fungovalo-startovalo bez jediného zaváhání, zatímco třeba Hnědý LADA to uměl, nereagovat na některé pokusy o startování.
Tehdy jsem připojil AKU na nabíječku a po třech hodinách to zkusil zase, a startér sice už spínal, ale motorem neotočil. Uvidíme na jaře až nasadím novou baterku a budu chtít vyjet do krásného slunečného dne :wink:

PříspěvekNapsal: stř pro 22, 2010 11:41
od MartasBrno
Teepee píše:
MartasBrno píše:
Teepee píše:odběr vysouvací cívky pohasínání žárovek nezpůsobí.

No, cvičené oko ho určitě postřehne, já teda počítám s tím, že člověk pozná pohasnutí vlivem připojení vysouvací cívky. U nové baterie je to jen o něco míň poznat.
Spíš je mi divný, že ti nesepla ta zasouvací cívka - ta by měla fungovat vždycky. A kdyby to bylo vadnou baterkou, čekal bych, že napětí spadne a pohasne všechno ještě víc.

Zatím jsem to s novou baterkou nezkoušel, takže je samozřejmě určitá pravděpodobnost, že nastaly dvě závady v jeden okamžik. Předtím vše fungovalo-startovalo bez jediného zaváhání, zatímco třeba Hnědý LADA to uměl, nereagovat na některé pokusy o startování.
Tehdy jsem připojil AKU na nabíječku a po třech hodinách to zkusil zase, a startér sice už spínal, ale motorem neotočil. Uvidíme na jaře až nasadím novou baterku a budu chtít vyjet do krásného slunečného dne :wink:


Já ti upřímně přeju, abys, až nasedneš na jaře do svého krásného stroje, nastartoval napoprvé bez jakéhokoliv pohasínání a aby ses v vyjížďky vrátil nadšenej a spokojenej :wink:

Re: POMOC s ELEKTRIKOU 2103

PříspěvekNapsal: pát úno 03, 2017 18:36
od Kubes
Nazdar chlapi. Tak mne sa predvcerom vecer vyskytol takyto problem...vsetko mi normalne fungovalo, svietilo, blikalo, trubilo proste nikde nebol problem..z nicoho nic som si na krizovatke vsimol ze mi nejdu smerovky..pozrel som na poistku (č.9) a bola vypalena..vymenil som ale okamzite ju vypalilo..takto som skusal viacero veci skontrolovat (ci je vsetko zapojene, ukostrene atd.) a vypalil uz asi 10ks poistiek a bez uspechu. Uz si naozaj neviem rady. Neviete prosim kde by mohol byt problem?

PS: na tej poistke by podla Túmu mali byt aj brzdove svetla ale tie mi funguju bezproblemov... Vsetko mi funguje a svieti okrem kontroliek na palubke, budikov a smeroviek..

Dik moc za rady! :)

Re: POMOC s ELEKTRIKOU 2103

PříspěvekNapsal: pát úno 03, 2017 18:44
od Viko
Brzdové svetlá sú na poistke č.1. Volnobežný ventil je v pohode?

Re: POMOC s ELEKTRIKOU 2103

PříspěvekNapsal: pát úno 03, 2017 18:51
od Kubes
to neviem..to som este neskumal.. idem sa na to skusit pozriet a uvidime :)

Re: POMOC s ELEKTRIKOU 2103

PříspěvekNapsal: pát úno 03, 2017 19:12
od Jimmi
Chce to schéma, odpojit vše za pojistkou a postupně připojovat.

Re: POMOC s ELEKTRIKOU 2103

PříspěvekNapsal: pát úno 03, 2017 22:09
od Laďuša
Přesně s tutim se setkal Jarda (MacGyver) cestou do Maďarska. Vim to, páč jsem jel s nim :lol: Měnil přerušovač blinkrů a furt ňáký problémy, na pumpě jsme světla celý montovali a čistili. Nakonec jsme blikali jenom na jednu stranu a dojeli až do Maďar, kde byl nalezen totálně zaoxidovanej konektor kdesi poblíž baterky, po jehož vyčištění to začlo fungovat. Asi nešlo o jedinou chybu, protože mam nejasný tušení, že už se mu to někdy opakovalo, ale tim si nejsem jistej. To už by se musel vyjádřit přímo on. Dam mu echo na tuto téma.

Re: POMOC s ELEKTRIKOU 2103

PříspěvekNapsal: pát úno 03, 2017 22:15
od MacGyver
Jo