zapalování jako na stříkačce

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod JmJ » pon led 03, 2011 22:56

MartasBrno píše:Jo, tak to je pravda. Já právě doufám, že výrobce řj použil o něco víc složitější systém než jen podle otáček. Přece každý z režimů chodu motoru může vyžadovat jiný předstih i při shodných otáčkách. Proto fandím tomu computeru. Ale je fakt, že s kutilskými úpravami klasiky je to nesrovnatelné, jsou to technologie z jiné planety. :)


k tomu, aby ta ridici jednotka kontrolovala predstih plne, se musi zapojit dalsi sensory. rekl bych, ze pokud zapojeny nejsou, tak to jen tupe vraci hodnotu predstihu ze zakladni mnoziny usporadanych dvojic (otacky, predstih). bud hodne dratu a sofistikovane, temer nezmenitelne rizeni predstihu, nebo par dratu a primitivnejsi, ale modifikovatelnejsi rizeni predstihu.

jsem zvedav, co na ty me kokotiny povi odbornici ;-)

... nemusite jezdit ani do ciziny, abyste vyslysely ty moje kokotiny ...
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod MartasBrno » pon led 03, 2011 23:48

JmJ píše:jsem zvedav, co na ty me kokotiny povi odbornici ;-)
Já taky. S těma čidlama máš samo pravdu, teda pokud to neobsahuje matematickej model na takový úrovni, že by to ty čidla nepotřebovalo. Ale na tomto poli jsi zřejmě řádově fundovanější, což respektuju. Ty diskrétní a jiný matiky cos zřejmě studoval v rámci oboru já neviděl ani z rychlíku.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Saša » stř led 05, 2011 14:54

Tak tak , dnešní řízení předstihu je změť čidel kontrolující "skoro" vše (teplotu,otáčky,zatížení...atd) a spousty řádků softvaru a když si to "klepne" tak čidlo detonací dá povel k snížení předstihu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Cory » pon led 10, 2011 15:02

Nebolo by logickejsie zohnat MPi? :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Předchozí

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků