Bezkontatkní zapalování Lada 2105

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod MartasBrno » čtv zář 16, 2010 21:26

Do auta s veteránskou testací bych ho nedal.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cory » čtv zář 16, 2010 21:27

ale nemas hlinikac od master sportu :mrgreen: ladarider to ma na jeho 2,0 a vravel ze pohoda
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod vintera » čtv zář 16, 2010 21:29

měl jsem prasklou vrtuli až mi ukus jednou ulít, sundal jsem zbytek a jel přes 100 km při asi 20 st. v létě domů, pravda, šetřil jsem motor, ale nijak výrazně se nehřál, venku na silnici vůbec, akorát v Praze jsem měl strach, to už popojížděním lezla voda do červenýho, ale nevařila. Jak napsal Laďuša, akorád před chvílí jsem vezl kluka z práce, celkem 10 km, el. vrtule ani nesepla.
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv zář 16, 2010 21:30

Cory píše:ale nemas hlinikac od master sportu

Mám obyčejného hliníka z CCCP co se vyskytoval v axtecových VAZidlech.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod vintera » čtv zář 16, 2010 21:34

kokoloko, na jízdu jako v tvém avataru asi obyčejný chladič nestačí. :wink:
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv zář 16, 2010 21:48

To je ze slalomu v Trnavě, tak tři roky zpět, to už je dávno :( . Na chlazení nic náročného, osobně se řadím mezi klidné jezdce :angel5: . Na vrcholné jezdecké výkony jsou tu jiní specialisté.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Marťas » čtv zář 16, 2010 22:10

Jeden se tu nedávno chlubil svojí pokořenou 170kou :D
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvekod Miuvek » pát zář 17, 2010 08:35

Využívám tohoto tématu: Mám klasický rozdělovač a zdá se mi, že nastavení předstihu by mohlo mít větší "výdrž". Už jednou jsem měl předstih skoro nulu, čemuž odpovídala i barva svíček a chod motoru (chodil poslušně, ale výkon horší), po nastavení OK. Teď se mi zase zdá, že už se to zase posunulo. Největší nepřítel je asi ložisko desky, ale já bych se rád zaměřil na středové kluzné pouzdro. Když jsem měl rozdělovač vyndaný, trochu mě udivila vůle ve středovém ložisku, která se projevovala výkyvem osky. Nějaký výkyv tam asi musí být, když je oska uložená jen nahoře, ale zdálo se mi to dost, zvláště když jsem to porovnal s novým rozdělovačem, který mají u nás v obchodě - tam byl výkyv znatelně menší.
Co je v tomto případě normální a jak moc v praxi ovlivňuje nastavení vůle ve středu?
Středové ložisko je asi neopravitelná záležitost, že?
Asi by mi stačil kvalitní klasický rozdělovač, do bezkontaktu se mi moc investovat nechce, zbytek zapalování včetně cívky, základové desky a odtrhu, jsem v nedávné minulosti měnil. Na druhou stranu se mi nechce kupovat rozdělovač, co jsem viděl v krámě, protože ve mě moc důvěry nevzbudil - provedení odtrhu, kondezátoru a jiných detailů je jiné, než u původního a řekl bych že k horšímu.
VAZ 2107 *1986 (2008 - ...)
Miuvek
 
Příspěvky: 46
Registrován: pon kvě 26, 2008 12:42
Bydliště: Konická vrchovina

Příspěvekod Dusan » pát zář 17, 2010 09:28

akurat tu voli musis skusat ked je ten rodeovac zalozeny v aute... a aj ta ksa to dost zle zistuje... a vola v aute by mala but 0,0 nič
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Miuvek » pát zář 17, 2010 18:00

když je rozdělovač založený v motoru, je oska uchycená spodním koncem a situace je jiná, nicméně já jsem usuzoval na vůli podle výkyvu při vyndaném rozdělovači, protože jsem měl možnost porovnání s novým. Je teda fakt, že na založeném rozdělovači se to těžko zjišťuje, tváří se, že vůle není, ale podle toho výkyvu bych řekl, že by tam nějaká vůle být měla
VAZ 2107 *1986 (2008 - ...)
Miuvek
 
Příspěvky: 46
Registrován: pon kvě 26, 2008 12:42
Bydliště: Konická vrchovina

Příspěvekod Štěpán » pon zář 20, 2010 20:27

Otázka na zkušené kolegy.

Jak moc se ohřívá komutátor bezkontaktu? Stačilo by ho přišroubovat jen jedním šroubem a nechat ho jen tak lehce viset ve vzduchu?
Štěpán
 

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon zář 20, 2010 21:14

Nezdálo se mi nikdy, že by se nějak moc hřál a tuším že je mám také chyceny jednopackově.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Štěpán » úte zář 21, 2010 19:17

:wink:
Štěpán
 

Předchozí

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků