Bezkontatkní zapalování Lada 2105

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Laďuša » stř zář 15, 2010 14:51

Takže tim docházim k závěru, že bezkontakt na 1500 je zbytečnej :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod JmJ » stř zář 15, 2010 15:03

Laďuša píše:Takže tim docházim k závěru, že bezkontakt na 1500 je zbytečnej :mrgreen:


trebas bys s nim nemusel davat sytic vubec ;-)

btw ty mas ozon || weber ?
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Laďuša » stř zář 15, 2010 15:08

Já mam ozóna. Ale neni tak vyšperkovanej, jako u hranatců, nemam ten ekonomizér nebo co to tam je s tim spínačem a ani podtlakově spojenej s rozdělovačem neni.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod JmJ » stř zář 15, 2010 15:15

Laďuša píše:Já mam ozóna. Ale neni tak vyšperkovanej, jako u hranatců, nemam ten ekonomizér nebo co to tam je s tim spínačem a ani podtlakově spojenej s rozdělovačem neni.


da da. foma mel taky ozon a vim, ze taky nedaval plny sytic. halt je to sylnejsi motor, navic uz tam rovnou nemate mechanickou vrtuli. ta vrtule je dobry zrout vykonu na studenem motoru.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod MartasBrno » stř zář 15, 2010 19:01

Mám ozona na 1200 s podtlakovým rozdělovačem a plný sytič použiju jen ke startu, výjezd už se staženým něco nad půlku.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod amiricas » čtv zář 16, 2010 10:35

Já osobně mám sériovku 2105 z roku 85 s 1300 (blížím se k 300000 a zatím bez GO) a sytič používám jen ve opravdu vyjímečných případech což je v zimě když je hodně pod nulou (cca-20) a to se přiznám to startuju na benzín ale jinak mi chytá napoprvé na plyn tedy pokud není vlhkost v rozdělovači což je v mém případě tak max 5 do roka. tzn oddeklovat pohladit kladívko zadeklovat a je vše jak má být. Jinak na kolik vyjde elektrická sahara popřípadě z jakého auta se dá vykuchat a když ji tam namontuju tak se mi asi určitě změní délka řemenů nebo se pletu ?
amiricas
 
Příspěvky: 56
Registrován: sob srp 21, 2010 17:26
Bydliště: Borkovice

Příspěvekod Luděk Musil » čtv zář 16, 2010 10:49

ono výměna "mechanické" vrtule za elektrickou zase není až tak jednoduchá záležitost ... ale také to není složité.
Vykuchat elektrickou vrtuli můžeš z těchto aut: 2103, 2106, 2105(3) a 2107.
Přitom z toho auta vezmeš: společně s vrtulí i chladič vč. el. spínače, vodní pumpu a relé.
Délka řemenů (ostatně je tam jen jeden) se nezmění. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod JmJ » čtv zář 16, 2010 11:00

vodni pumpa neni treba. ze srare se sunda vrtule a zakrati se srouby co ji drzely.

[ Komentář přidal: Luděk Musil: čt září 16, 2010 12:38 ]
Ano - to je pravda. A je to o kočičí ocas jednodušší :D . L.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv zář 16, 2010 13:58

Tuším že použití chladiče a držáku elektrovrtule z kulatce sebou nese uskalí úpravy uchytů ke kastli, ale jistě nic složitého pro průměrně technicky zdatného jedince.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Marťas » čtv zář 16, 2010 17:01

Po pravdě řečeno nevím, jestli ta vrtule stojí za tu námahu, já bych se do toho určitě nehrnul.
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvekod JmJ » čtv zář 16, 2010 17:24

Marťas píše:Po pravdě řečeno nevím, jestli ta vrtule stojí za tu námahu, já bych se do toho určitě nehrnul.


stoji. na motoru 1.3 urcite. muzu tady zase popsat to, co sem tu uz mockrat psal, na co mi zas nekdo moudry napise, ze "on to tak ma prece i s vrtuli", takze na vas dlabu a zkuste si to sami ;-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod MartasBrno » čtv zář 16, 2010 21:09

JmJ, je bezpečné sundat vrtuli z mojí 1200 a nahradit ji ničím? na zimu myslím. Sám bych byl zvědavej jestli by se to uchladilo ve městě... Resp. na kraji města, kde jedu několik km bez přískoků...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Laďuša » čtv zář 16, 2010 21:17

Podle mě by se to uchladit mělo, mě třeba ta vrtule spíná docela málo. I když je pravda, že za jízdy bych si toho nevšimnul.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Cory » čtv zář 16, 2010 21:21

Dajte si tam hlinikovy chladic a uchladi vam to namieste aj bez sahary...na volnobehu
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv zář 16, 2010 21:25

No nevím, já na třináctikilu hliníkový chladič mám a na volnoběhu při delším stání neuchladí. Za jízdy ano, ale v koloně ne, tedy v létě. Kdysi se mi roztekla pojistka a skákajíce Úvozem jsem musel mít topení a ventilátor na plné kule a bylo to o fous :) , venku bylo tak 30°C.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron