amiricas píše:Jinak tady je foto a řekl bych prostě klasická 07.
Pokud to chceš montovat z tohoto, tak se podívej do mot. prostoru, pokud je tam zapalovací cívka a rozdělovač tak je použitelný, pokud je tam zapalovací modul tak ne.
Moderátor: Moderátoři
amiricas píše:Jinak tady je foto a řekl bych prostě klasická 07.
On psal, že je to bez motoru a převodovky.Luděk Ondrůch píše:pokud je tam zapalovací cívka a rozdělovač tak je použitelný
Znáš Murphyho? L.radek mb píše:Moc to řešíte.Jaká je pravděpodobnost,že ta sedma bude zrovna íčko? 1:50?
Ne ... zrovna tohoto jsem nemyslel. Měl jsem na mysli toho, co napsal ty "zákony", např.:Marťas píše:Myslim, že křestnim je to EddieLuděk Musil píše:Znáš Murphyho? L.
amiricas píše:nezapojené jako příprava
MartasBrno píše:Na lady staré řady není žádný webový konfigurátor, kde si naklikáš jak chceš auto vybavit. V jiném tématu je toto pěkně popsáno "konfigurací 2105 vznikne 2107" (a naopak).
Přeháním... ale ne příliš...
Vysvětlení v cejchování tachometru mezi 2105 a 2107 bych vysvětloval třeba v závislosti na výkonu motoru. Řemenová 2105/1300 má výkon 50 kW a řetězová 2107/1500 má výkon 55 kW. Proto pro 1300 ccm stačí cejchovat do 160 (max. rychlost v tech. průkazu 145 km/h) a pro 1500 je cejchování do 180 (max. rychlost v tech. průkazu je 155 km/h). L.amiricas píše:Nehledě na to že po dnešním bližším ohledání jsem zjistil docela znepokojivou věc. jak to že 07 má typ motoru 2103 a je o něco rychlejší (na tacháči 180) a 2105 jen 160??? podle řekl bych číselných řad by mělo být 2103 slabší ne ?Nebo to byl takovej výkřik? nebo jak to vlastně soudruzi plánovali ?? Jsem z toho taký volaký zmetený
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků