Vynechává dobíjení

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Cooper » čtv črc 01, 2010 13:48

vintera píše:při 20 voltech svítí žárovky jako na autech při nočních závodech, nebo už praskaj, zblázní se přerušovač blinkrů.


No jo, jak ale jedeš ve dne tak nic nepoznáš....Jen na voltmetru a po chvíli mi začal svítit Check Engine..
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Cooper
 
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod JmJ » čtv črc 01, 2010 21:52

Luděk Musil píše:
vintera píše:V ladě je asi lepší kontrolka než voltmetr
Moje řeč ... u mě to taky při blinkrech lítá tak, že mám pocit, pokud to nechám dýl zapnutý - tak se rafička utrhne a přeletí přes celý sdružený přístroj :lol: . L.


ja podle voltmetru steluju volnobeh. aby pri zaplych svetlech musi mit aspon o neco rozume vic jak polovinu ciferniku :-)

pripadne pri velkem rachotu ho uzivam jako otackomer, jestli jeste bezi motor (rucicka v druhe polovine) nebo nam to chciplo (rucicka v prvni polovine) ;-).
Naposledy upravil JmJ dne čtv led 01, 1970 01:00, celkově upraveno 1
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod vintera » čtv črc 01, 2010 22:02

aha, tak proto dali soudruzi do lady voltmetr jako univerzální kontrolní přístroj, nazýval bych ho multimetrem, jak předběhli dobu, to si ho musím tedy víc vážit a nepomlouvat ho, aby se mi nakonec taky nepomstil.
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod wiku » pon črc 19, 2010 18:34

Najel jsem 1300km a závada se už neobjevila. Dnes najeto 400km v kuse, z toho část po dálnici. Přitom závada se většinou objevovala po delší rychlé jízdě. Takže to asi celé bylo v novém nekvalitním Polském relátku dontrolky dobíjení.
wiku
 
Příspěvky: 219
Registrován: čtv pro 20, 2007 19:55
Bydliště: usti

Příspěvekod Hurikán » úte črc 20, 2010 07:52

wiku píše:Najel jsem 1300km a závada se už neobjevila. Dnes najeto 400km v kuse, z toho část po dálnici. Přitom závada se většinou objevovala po delší rychlé jízdě. Takže to asi celé bylo v novém nekvalitním Polském relátku dontrolky dobíjení.

Díky za info o stavu po opravě. Takhle má vypadat vlákno s problémem. Vždycky je dobré mít po nějakém čase odezvu, aby bylo vidět, zda oprava/výměna dané části skutečně problém odstranila. Tak ať ti to dál jezdí. ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod wiku » úte črc 20, 2010 15:05

Doplním ještě jedno zjištění. Voltmetr je připojený někam na větev k ukazetelům směru. Praskla mi pojistka od blinkrů a současně s blinkry umřel i voltmetr. Pokusím se to místo najít , odpojit ho a připojit přímo k baterce. Když už tam je, tak ať neukazuje blbiny.
wiku
 
Příspěvky: 219
Registrován: čtv pro 20, 2007 19:55
Bydliště: usti

Příspěvekod Křečík Barbuška » úte črc 20, 2010 16:21

Pak se ovšem nediv, když ti to po pár dnech sežere baterku. Systém měřícího přístroje je poněkud žravý, je třeba jej připojit za spínací skřínku, takže asi nejlépe ponechat tam jak je, hlavně ne napřímo.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod wiku » úte črc 20, 2010 16:29

Koko Loko: nojo! to máš pravdu safra.
wiku
 
Příspěvky: 219
Registrován: čtv pro 20, 2007 19:55
Bydliště: usti

Předchozí

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků