Technologický postup demontáže rozdělovače

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod vintera » stř čer 02, 2010 09:09

tato "samomazná" pouzdra se nemají proto umývat benzínem a podobnýmy olej rozpoštějícími látkami, aby se nenarušila funkce kapilární vzlínavosti, tedy samomaznost.
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod Křečík Barbuška » stř čer 02, 2010 09:21

vintera píše: tato "samomazná" pouzdra se nemají proto umývat benzínem a podobnýmy olej rozpoštějícími látkami ...
Pozdě :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Dusan » stř čer 02, 2010 20:50

skoda ze som ten kapilarny zo zadretym puzdrom zahodil...... nejako to nefungovalo :D
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod cvoki34 » pon čer 21, 2010 13:06

Zdravím mam problém z novučkým rozdelovačom po vymene motora v 05 z 1300 za 1500 som kupil nový rozdelovač a po založení a nastavení siel motor striedavo mozno na dva valce a nesiel vobec nastavit..po prudkom pridani zdochol pri pozvolnom pridavani sa otriasal tak ze siel odtrhnut zo silenblokov.....po nastaveni vsetkeho a zalozeni stareho rozdelovaca motor nastartoval na prvy krat bez problemov siel do otačok.....čo može byt problem v tom novom rozdelovači ? ked nieco kupim nové chcem aby to fungovalo
cvoki34
 
Příspěvky: 18
Registrován: pát lis 28, 2008 20:07
Bydliště: Detva

Příspěvekod Luděk Musil » pon čer 21, 2010 13:08

Nový rozdělovač nemusí mít zcela přesně nastavený odtrh kladívek rozdělovače. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod JmJ » pon čer 21, 2010 15:03

Novy rozdelovac a s kladivkem? Kde na to chodite? tomu rikate inovace?! :lol: ;-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod cvoki34 » pon čer 21, 2010 16:19

nooooo ono to sme vsetko nastavili pretoze to nastavenie bolo nulove ale ani po vsetkom nastaveni to neslo....a nastavit to asi viem ked sa mi to potom podarilo zo starym kusom a motor isiel ako hodinky.... :lol:
cvoki34
 
Příspěvky: 18
Registrován: pát lis 28, 2008 20:07
Bydliště: Detva

Příspěvekod MartasBrno » pon čer 21, 2010 16:33

Třeba se ten nový zlehka nepovedl :-) Nakonec zrepasuješ starý. 8)
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon čer 21, 2010 16:41

Na tom novém může být vadný kondenzátor, probité víčko či palec, zatoulaný měděný chlup, nebo špatně ustavená průchodka pro šroubek připojující vodič co jde k cívce ... je potřeba výměnným systémem závadu omezit, samozřejmě kontrola nastavení odtrhu kladívka by měla být samozřejmostí.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod cvoki34 » pon čer 21, 2010 17:27

ako skusenost dobré.uz som myslel ze nezvladnem ani motor nastavit..novy pojdem vratit aj ked pani tvrdila ze ho nezoberie spet bude musiet bud vymenit alebo vratit peniaze .
cvoki34
 
Příspěvky: 18
Registrován: pát lis 28, 2008 20:07
Bydliště: Detva

Příspěvekod popest » pon čer 21, 2010 21:28

Vrať ho a kup si za vrácené peníze nějaký starší funkční. Nebo můzes ještě zkusit napsat jednomu chlapíkovi z Ruska. Umi psat i číst česky. Mám od něho keramický kohout topení. Mail je ruskagaraz@gmail.com (www.veterandily.prodejce.cz). Piš bez diakritiky. Treba by vedel a umel sehnat poradnej rozdelovac.
popest
 
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvekod MartasBrno » pon čer 21, 2010 22:11

Pořádnej kus by měl být každej, akorát asi u těchhle věcí neexistuje výstupní kontrola. Podle toho výčtu chyb co psal Koko Loko to jsou vlastně celkem kraviny.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod cvoki34 » čtv čer 24, 2010 16:38

Tak pani vratila 37 € za rozdelovač ale ževraj potrebuje doklad od autoservisu kde mi robili motor :lol:
cvoki34
 
Příspěvky: 18
Registrován: pát lis 28, 2008 20:07
Bydliště: Detva

Příspěvekod popest » čtv čer 24, 2010 19:09

MartasBrno píše:Pořádnej kus by měl být každej, akorát asi u těchhle věcí neexistuje výstupní kontrola. Podle toho výčtu chyb co psal Koko Loko to jsou vlastně celkem kraviny.


Tomu nevěřim. Určo bude víc věcí ošizených. Kvalita použitého materiálu, dodržení rozměrů apod... Co jsem si několikrát psal s tím chlapíkem z Ruska tak říkal, že u nich je spousty výrobců dílů pro Ladu. Takže určitě by se našel i kvalitní. Já bych si tedy dnes u nás koupený rozdělovač jako nový do auta nenamontoval...
popest
 
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Předchozí

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků