Ad1) Nechápu, jak může zaplování dávat jiskru, když máš odpojenou cívku. Možná ji máš ale už zapojenou. V každém případě + napájení cívky (pravděpodobně světlý vodič) patří zapojit na svorku +Б. Na druhý kontakt se zapojuje drát od kladívka rozdělovače a černý vodič vedoucí k ŘJ ekonomizéru.
Ad3) Do přístrojovky se dostaneš po povolení dvou šroubků (pod plastovými krytkami) na straně přístrojového štítu. Ten se potom musí povytáhnout ven. Jde jen kousek, protože pak zůstane viset na bowdenu náhonu rychloměru. Pokud ti nesvítí kontrolka dobíjení, tak s největší pravděpodobností nemáš osazené relé kontrolky. Poznáš podle toho, že bys na pravém podběhu musel mít dvěma šroubky namontováno kvádrovité relé se čtyřmi vývody. Většina 05tek tohle relé od výroby nemá, protože funkce dobíjení je monitorovaná voltmetrem na palubovce.
Ad4) Vedení ke světýlkám je přímo ve sloupcích a u podlahy ze sloupku vychází a napojují se do kabeláže. U 05 je hlavní kabeláž vedená po pravé straně a doleva je odbočka vedená pod zadním sedadlem. Nefunguje-li jedno ze světýlek, tak mohou být dvě závady. Buď vadná žárovka, nebo zoxidované spojení vodičů pod kobercem - velmi často!
Odhrň v blízkosti pravého sloupku koberec a najdeš spojku bílých drátů s černými pruhy. Jsou spojené fast-ony, ukrytými v bužírce. Tenhle fast-on velmi často působením vlhkosti shnije a měděné dráty se rozpadnou. Potom je potřeba dráty zkrátit, znovu spojit a pořádně nakonzervovat a zaizolovat.