Nesvietia kontrolky

Moderátor: Moderátoři

Nesvietia kontrolky

Příspěvekod Matej » čtv led 07, 2010 18:24

Zdravim mam problem stava sa mi a dost casto ze otočim klucom do poslednej polohy a kontrolky nič nesvietia vobec potom nenastartujem auto raz sa mi to stalo doma nechal som to tak a rano to už išlo jazdim jazdim a momentalne mam auto odparkovane pred kauflandom a domov som isiel peši čo s tym? myslim ze by to mohla byt spinacia skrinka ale ta je nova aj ked polsko je polsko
Uživatelský avatar
Matej
 
Příspěvky: 338
Registrován: pát srp 11, 2006 21:27
Bydliště: Hlohovec SK

Příspěvekod JmJ » čtv led 07, 2010 21:04

Kdyz zhasnou kontrolky a umre zapalovani, tak to krom jineho muze byt i povoleny konektor u vstupu kabelaze z kabiny do pojistkove skrine. Takto to bylo u me. Obcas za jizdy umrelo cele auto, za chvili zase jelo. Cela vec byl povoleny jeden z konektoru.

Pred tim se rozevral orech zapalovani, kontroloval relatka pod palubni deskou a podobne. Ale on to konektor...
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod dmatej » čtv led 07, 2010 21:14

Předně bych zkontroloval konektory přímo u spínačky, mě takhle kdysi zhasly komplet světla v noci - byl volnej konektor. Časem to malinko zoxiduje, udělá jen slaboučkej povlak, ale už to stačí aby to začalo zlobit.

Pomůcky: konkor a kombinačky. Od té doby jsem měl pokoj.

S pojistkovkou je to těžší, tam je víc drátů :)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod ger007 » čtv led 07, 2010 21:31

mne toto robila spinacka bola KO
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Příspěvekod Luděk Musil » pát led 08, 2010 07:17

Taktéž bych odhadoval oříšek ve spínací skříňce (orech vo spínačke). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Saša » pát led 08, 2010 09:24

Matej píše:a domov som isiel peši čo s tym?

Tak zrovna tahle závada u 03 není důvod jít pěšky domů . Posílám SZ .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod rezna » pát led 08, 2010 10:16

sasa - mozna bych to hodil primo sem, jestli je to nejaky rozumny navod - at se pouci i ostatni
rezna
 
Příspěvky: 203
Registrován: úte pro 19, 2006 19:03
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod Saša » pát led 08, 2010 10:21

Rozumný to je navíc i velmi jednoduchý , ale je to bohužel i návod jak auto uvést do chodu i když je tam třeba imob . Takže nechci dávat veřejný návod .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Matej » sob led 09, 2010 11:34

Tak kupil som novy orech a nic stale to iste
Uživatelský avatar
Matej
 
Příspěvky: 338
Registrován: pát srp 11, 2006 21:27
Bydliště: Hlohovec SK

Příspěvekod Matej » sob led 09, 2010 11:56

No a zahada je vyriešena je velmy divne ze to islo do teraz ale ked som menil orech odfotil som si to ako su kable potom som si na internete našiel schemu (BY LADUSA) a zistil som ze mam vymenene dva kable a to 15 a30 no a teraz všetko ide skoro vsetko
Uživatelský avatar
Matej
 
Příspěvky: 338
Registrován: pát srp 11, 2006 21:27
Bydliště: Hlohovec SK

Příspěvekod Saša » ned led 10, 2010 15:50

Matej píše:No a zahada je vyriešena

Matej píše: a zistil som ze mam vymenene dva kable a to 15 a30 no a teraz všetko ide skoro vsetko

Nic proti , ale přehozením konektorů na spínačce 15 za 30 nemůže způsobit "tvou" závadu (nesvítí kontrolky) . Oba vývody 15 a 30 se totiž po otočení klíčku spojují . Je to rozděleno proto že při parkovací poloze klíčku jsou zapnuty jisté obvody .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Honza 21061 » čtv úno 25, 2010 00:50

Šoupnu to sem, abych zbytečně nezakládal další téma ke kontrolkám. Mám (asi) vadnou kostru k palubovce. Projevuje se to tak, že při zapnutém blinkru skomírá hladové oko ve frekvenci blikání a to samé dělá i osvětlení přihrádky. Na jiných žigulech jsem si toho nevšiml. Při varovkách to tuším nedělá a kontrolky, které nejsou závislé na klíčku, neskomírají.
Taky mě napadlo, že to může být vadné + od klíčku přes pojistky k napájení palubovky a přerušovače. Oříšek je nový, kontakty tam dobré. U pojistek jsem to nezkoušel, ale nic zoxidovaného tam není a většinu pojistek mám nové.
Máte někdo tip na něco, po čem bych mohl rovnou sáhnout a odstranit to? Je to prakticky jenom kosmetická záležitost, ale chci to dát dohromady. :? Díky za rady
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod MartasBrno » pát úno 26, 2010 11:54

Kdybys to svedl na kostru, tak to je pokud se nepletu očko na šteftu kde drží skříň topení. Myslím že jsou tam dvě - jedno kostra od větráku, druhý kostra od palubky.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Honza 21061 » ned úno 28, 2010 04:23

Dík. Ještě na jaké je to straně topení? Předpokládám, že nalevo z pohledu řidiče.
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod MartasBrno » ned úno 28, 2010 12:39

Ahoj Honzo, omlouvám se, mystifikoval jsem tě. Na tom topení je (u mně na 01) jen jeden drát a ten je fakt od větráku topení, ale kostru jsem našel zřejmě pod maticí upevnění přerušovače blinkrů. Takže vyklopit přístroje a hned jak visí přerušovač na šroubu z kastle be mělo být několik kablíků. Já mám jeden černý a dva bílé s černými pruhy.

Teď jsem to byl zkouknout v garáži.
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Další

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků