od Křečík Barbuška » ned pro 20, 2009 08:30
Tvůj případ není nikterak vyjímečný, na jeho řešení se hodí 90% topiců v této sekci a hodně jich je na první straně. Pokud máš aspoň trochu povědomí o elektrice měl by jsi to zvládnout. Zdali má být aktivní kontrolka dobíjení poznáš podle přítomnosti relé na podběhu v blízkosti násosu filtrboxu, její zapojení je identické s 2101. Dále zkontroluj fastony na alternátoru a obvod jeho buzení od pojistky značené G67 poj. č. 9, celistvost vinutí rotoru ... . Pokud bude všechno toto dobré můžeš zkusit vyměnit kostku regulátoru co je přímo na alternátoru. Předpokládá se, že jde o alternátor G222, jaký máš rok výroby?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107