Nedobíjí 2105

Moderátor: Moderátoři

Nedobíjí 2105

Příspěvekod jackal » sob pro 19, 2009 22:56

Pročítal jsem nějaká témata o nedobíjení ale snad nikde to jenom nedobíjí ale dělá i jiné věci což není můj případ.Prostě svítí kontrolka dobíjení a nedobíjí.Dneska jsem sotva dojel z Prahy do Boleslavi,samozřejmě bez světel a stěračů.Spíše bych potřeboval někoho z okolí Mladé Boleslavi který trošku rozumí elektrice a pomohl mi problém odstarnit.Auto jsem dneska koupil a nemám s tímto modelem žádné zkušenosti protože mam jen modely 2101,21011 a 2103 a tam ta elektrika vypadá jinak.Taky mam dojem že tam něco chybí u pojistek,takové malé krabičky.Jestli někdo bude mít trošku času napište mi kontakt a ozval bych se.Díky za případnou pomoc
jackal
 
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvekod Laďuša » sob pro 19, 2009 23:13

jackal píše:tam něco chybí u pojistek,takové malé krabičky

To jsou relátka. Ne vždycky jsou využitý všechny místa, takže to budí dojem nekompletnosti, ač to kompletní je.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned pro 20, 2009 08:30

Tvůj případ není nikterak vyjímečný, na jeho řešení se hodí 90% topiců v této sekci a hodně jich je na první straně. Pokud máš aspoň trochu povědomí o elektrice měl by jsi to zvládnout. Zdali má být aktivní kontrolka dobíjení poznáš podle přítomnosti relé na podběhu v blízkosti násosu filtrboxu, její zapojení je identické s 2101. Dále zkontroluj fastony na alternátoru a obvod jeho buzení od pojistky značené G67 poj. č. 9, celistvost vinutí rotoru ... . Pokud bude všechno toto dobré můžeš zkusit vyměnit kostku regulátoru co je přímo na alternátoru. Předpokládá se, že jde o alternátor G222, jaký máš rok výroby?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod jackal » ned pro 20, 2009 12:44

Rok zatím nevím jakej to je protože nemám papíry,mam nabitou baterku a půjdu zkusit kouknout na všechny věci které jsem našel ve vašich radách. Popřípadě ta kostka regulátoru je i na 03 nebo 01?
jackal
 
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned pro 20, 2009 12:50

Ne, 01 a 03 má mechanický regulátor na podběhu u expanzky, "pětkový" alternátor má elektronický regulátor namontovaný přímo na svém těle. Přímo do té kostky jde drát s 12V (buzení).
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod jackal » ned pro 20, 2009 14:20

Tak baterka se krásně nabila ale dobíjení stále nic.Prošel jsem všechny kabely i to připojení k altiku ale všechno je jek má být.Asi zkusím koupit jinej altik.
jackal
 
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned pro 20, 2009 14:25

Kupovat nový altík ... to je jako jít s dělem na komára, prověř kabely, vyndej altík, zanalyzuj a pak uvidíš.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Honza 21061 » ned pro 20, 2009 14:31

Aby nedopadl stejně, jako já před 2 lety. To mi záhadně přestal nabíjet původní alt. asi 2 dny po výměně 8 let starého akumulátoru za nový. :shock:
Nepomohla ani výměna uhlíků, až výměna komplet alternátoru. Ten starý tu snad ještě někde mám... Vypadalo to na přerušené zřejmě budicí vinutí nebo co. Stávalo se, že v otáčkách okolo 1500-2000 to vždycky najednou začalo chvíli dobíjet a pak zase nic, jako kdyby se odstředivou silou ten přerušený kontakt propojil.
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod radek mb » ned pro 20, 2009 21:02

Pokud mi to čas dovolí,mohli bychom se na to mrknout a to ve vyhřáté dílně.Telefon na mě je 777 184837.Ta dílna je ve Vinci.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod jackal » ned pro 20, 2009 22:53

radek mb píše:Pokud mi to čas dovolí,mohli bychom se na to mrknout a to ve vyhřáté dílně.Telefon na mě je 777 184837.Ta dílna je ve Vinci.

Super,to mam z Hejtmanky kousek.Díky,zítra ti zavolám at neotravuju ted večer.
jackal
 
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvekod Štěpán » pon pro 21, 2009 08:26

A když se tam budete sami dvá hodně nudit, tak mě vemte s sebou... :wink: Stejně mám dovču a nudím se... :cry:
Štěpán
 

Příspěvekod jackal » pon pro 21, 2009 15:59

Nemam tvoje číslo.
jackal
 
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav


Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků