Moderátor: Moderátoři
MartasBrno píše:velikej přínos by to mělo
díky moc- v sobotu nebo v neděli si budu hrátMartasBrno píše:podle všeho nic, mělo by to nahradit Původní cívku a odlehčit přerušovač, proto je tam ta elektronická krabice. je to tranzistorový zapalování. Z toho schematu to vyčíst jde, ale chce to soustředění. Někdo si to asi sehnal jako pokrokový zápalko, jen je otázka jak velikej přínos by to mělo.
osobně bych si to prohlíd, případně namontil, zkusil jezdit a pak třeba dal za sklo - nikdo jinej v ulici zaručeně nic podobnýho nemá. na tyhle věci su úchyl, kdybys bydlel za rohem, řekl bych ti prodej mi to
EDIT:
takže zapojení zleva doprava je:
kostra (to je vidět)
+ cívky (pozor, viz níže)
studenej konec cívky (ten co jde normálně na kladívko)
kladívko.
V origo zapojení je ještě blok 16 130Т-3705050 Сопротивление добавочное типа СЭ107, což je vložený odpor který se při startování přemosťuje. To je super, akorát že při provozu má být zapojený a jeho hodnotu neznáme. Jeho hodnota je příslušná té origo cívce která k tomu je.
Absence odporu by mohla jít obejít vyřazením výhody kterou to nabízí tím, že se použije jenom zápalko a původní žigo cívka, která je stavěná na běžný palubní napětí. K tomu se ale může vyjádřit nějakej odborník.
Je to pěkná relikvie.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků