Zdar pánové,
minulý týden jsem se stal šťastným majitelem 21044i, rv96, 74tkm. Autí supr, nicméně řeším pár much. Nejvíc akutně altík, měl bych dotaz:
- po nastartování dobíjí ukázkově, pokud se motor moc netočí, vydrží klidně další hodinu
- pokud se motor vytočí, jedno jestli studený nebo teplý, začne postupně klesat napětí - kontrolka dobíjení nesvítí, nicméně napětí během cca 15ti minut postupně klesne pod 12V, nehledě na otáčky. Pokud se auto vypne a nechá trochu odstát, začne zase dobíjet normálně a (pokud se opět motor nevytočí) dobíjí cca 14.2V klidně další hodinu, můžu stírat, svítit, větrat, napětí drží.
Jak jsem to tady tak pročetl a co tak vím, tak to tipuju na uhlíky nebo celý regler ... ?
A druhá otázka: je regler alternátoru (nebo celý altík) ve 21044 shodný s 2108/2109 ?
Díky za postřehy, s autem potřebuju jezdit a přístup k altíku je z paže, tož to nechcu rozebírat a skládat na víckrát.