Moderátor: Moderátoři
koala-koala píše:erterzerzerzerzqerz
koala-koala píše:...Všem Vám děkuji za radu a snad se uvidíme na příštím Lada srazu!(vždy to propásnu).S pozdravem Jura.
koala-koala píše:Tak jsem podle Vašich rad přátelé udělal snad úplně všechno,rozmontoval přístrojovku,zkontroloval ukostření,všechny konektory včetně spínací skříňky a kontakty na baterii a na alternátoru a závada pořád trvala,dokonce se snad i zhoršila!Jelikož ty nejednoduší nápady napadají člověka až úplně na konec a v naprostém zoufalství,zkusil jsem vyměnit pojistku celýho okruhu a ejhle,závada je pryč!Je zajímavé,že ona pojistka není přepálená a v jiných okruzích normálně funguje,pouze zde ne.Byla vyřazena a ve vzteku zničena.Už mám najeto pěkných pár desítek kilometrů a moje milovaná lada "Vladěnka" šlape jako hodinky!Všem Vám děkuji za radu a snad se uvidíme na příštím Lada srazu!(vždy to propásnu).S pozdravem Jura.
denis píše: Pak jsem vyjel, 2x to chaoticky zablikalo a začalo se kouřit z volantu-tak rychle jsem ten bazmek z volantu nikdy neměl dole. Od té doby netroubím a je mi fajn.
Tomik píše: TYHLETY PROBLÉMY SE STAVAJÍ ČASTO U 2105 A 07,A DUVODEM JE ZAOXIDOVANOST KONTAKTŮ KTERE PRIDRŽUJOU TU POJISTKU,TAKY NĚKDY JSOU TY KONTAKTY VOLNÉ,STAČÍ VYNDAT POJISTKU A PŘIHNOUT JE K SOBĚ.NĚKDY SE STAVA ŽE SE UMĚLA POJISTKA VLIVEM PŘECHODOVEHO ODPORU ROZTAVÍ A KONTAKTY UŽ POTOM NENAPRUŽÍ.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků