od MartasBrno » úte črc 20, 2010 14:20
Pokud máš možnost indikovat (nebo lépe zobrazit ) pulzy co jdou do otáčkoměru, tak bych je prvně zkontroloval, jestli jsou přítomný. Pokud jo a vypadaj schopně (osciloskop s sebou), hledal byhc chybu v otáčkoměru samotným. Pokud ne, bude chyba v místě, odkud se pulzy berou. Kde je to v íčku nevím, asi ŘJ.
Každopádně íčkový otáčkoměr pracuje s 12V pulzy, obyčejný s poněkud kravskými o cca minimálně dvojnásobné velikosti. Proto ta úprava obyčejného do íčka výše. Íčkový otáčkoměr by měl jít vyzkoušet i samostatně v autě tak, že se připojí na kostru a palubní napětí a přes vstup se mu bude škrtat drátem s palubním napětím. Měl by pak ukazovat údaj úměrný frekvenci a pravidelnosti škrtání. Neověřeno - jen teorie.