Pepa píše:Jak ste měřily teplotu motoru?
Multimetrem s teplotním čidlem, přímo v chladiči. Tím pádem byl odvíčkovaný a nemohl se tam tvořit žádný přetlak. Nejdřív jsem to měřil u sebe v autě, protože jsem měnil chladič ( hliníkový už nechci vidět) a jen tak ze zajímavostti jsem si tu teplotu chtěl změřit. Když byla teplota v chladiči 95°C, tak mi sepla vrtule. Pak přijel Cooper a že zkusíme tu jeho vrtuli. Tam to neseplo ani při 110°C, ale až jsme odpojili to čidlo. Konektory jsem vystříkal kontaktolem a zkoušel s nima i hýbat, ale bez výsledku. Prostě, v momentě, kydž se připojí zpět čidlo, tak ventilátor skape. Zkusím příště vyměnit čidlo a jestli to nepomůže, tak se bude řešit dál. Ale to už asi beze mě, protože o elektrice vím akorád to, že kope a nedá se jí to vrátit.