od Henry » stř úno 03, 2021 23:57
Ja od toho vlastne ani tak moc nepotrebujem, SPI som momentalne dostal do stavu, kedy vsetko dolezite relativne spolahlivo funguje (ziadne chyby v pamati a motor bezi vo vsetkych rezimoch dobre). Ale tak napr. mi prestalo spinat ventilator chladenia, odpor cidla (termistoru) premerany (OK), preventivne aj vymenene, aj napatovy signal do RJ vyzera byt v tom dost sirokom intervale, ktory udava manual, ale aku teplotu skutocne "vnima" RJ, to by som potreboval vediet (zapnut ventilator RJ dokaze, spusti sa v diagnostickom mode alebo pri zapojeni rezistora simulujuceho cca. 110°C do konektoru cidla). Alebo trebars som musel menit pokusne cidlo polohy skrtiacej klapky, uz to funguje, ale manual zase udava iba dost siroky interval napatia signalu pri volnobehu a chcel by som vediet aku polohu interpretuje RJ (malo by byt 0% - teda uplne zavreta). Alebo oktanovy korektor/potenciometer, atmosfericky tlak vs. tlak v sani pri volnobehu, atd.. Vsetko take drobne odchylky, ktore neulozia chybu v pamati RJ, ale vplyv na fungovanie to nejaky uz ma. Inak ako vycitanim hodnot z RJ diagnostikou sa to zistit neda. Poruseny kontakt by sa mal dat zistit prepipanim multimetrom a asi by to aj ulozilo zavadu do pamate.