Horúcu kávu si dostal do ruky pomaly ešte medzi dverami a stačilo povedať, popri guláši si pobehovalViko píše: (ani navarené nemal)

Moderátor: Moderátoři
Horúcu kávu si dostal do ruky pomaly ešte medzi dverami a stačilo povedať, popri guláši si pobehovalViko píše: (ani navarené nemal)
Co může být lepšího, než čtyřhodinová návštěva na whatsappuViko píše:Čo môže byť lepšie jako nedeľná štvorhodinová návšteva v garáži(ani navarené nemal)
Vďaka za typ, ale dostanem sa k tomu až v sobotu. Dáva to zmysel ( aj mne - neelektrikároviVašátor píše: Zkus vyměnit indukční cívku a znovu dobíjení přeměřit.
- kde a ako?JmJ píše:Zkousel si merit, jake napeti je na vodici zpetne vazby u regulatoru?
Používam bežný multimeter, väčšina meraní je na baterke, ale urobil som si "predlžovačku" do zásuvky (nad pedálmi) a trošku sa previezol (cca 3 km) a sledoval stav napätia v sieti počas jazdy a státia na semaforoch. Myslím, že je jedno, či je multimeter pripojený priamo na baterku alebo k zásuvke. V podstate boli všetky hodnoty rovnaké. Všetky merané na naštartovanom aute.Vašátor píše:Ještě taková blbá otázka, čím to meris? Multimetrem? Baterka v multimetru je v pořádku?
Rovněž by mě zajímal stav autobaterie, protože mi přijde divný, že by napětí na baterii po zapnutí světel kleslo na 11V. Běžně i když to nedobiji, napětí na nabité baterii po zapnutí světel neklesne pod 12V.