od Křečík Barbuška » pon led 14, 2008 15:23
To by jsi musel chytit pod krkem nějakého samaristy, pokud použiješ kladívkový rozdělovač, nezbavíš se jeho nectností a budeš na tom stejně jako kdyby jsi dodělal to nechodící zápalko co jsi stavěl, navíc tam je aspoň jistota konstantní jiskry a odzkoušeného zapojení chodícího s klasikou. Navíc je tu otázka cívky, pokud je ta samaří cívka obdoba favoriťácké, tedy vlastnostmi, nelze nahradit obyčejnou, neb dle mého názoru nebude živena optimálně a výsledek může být i horší. Ve vlastní tuposti jsem místo klasiky užil favocívku, která má velice malý odpor primárního vinutí, zápalko to přežilo, ale cívka ne, respektive po schlazení ožila, ale kdo by ji už pak věřil. Tedy se předpokládá, že zapalovací blok je stavěn tak, aby cívkou nevalil obludný proud primárem, pokud na to frkneš obyčejnou cívku, může se klidně stát, že nebude dostatečně plněna vlivem nedostatečného proudu a budeš v řiti, domnívám se, že v bloku bude mimo spínacího tranzistoru i nějaký ten rezistor.
[shadow=red]Ovšem to vše jsou jen mé doměnky.[/shadow]
Měl by jsi kontaktovat jedince jako Roman, Dusan či Trevor, ti s takovými blbinami mají jistě zkušenosti.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107