Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: pon kvě 07, 2007 18:14
od Myso
a ide sa dalej:

karbec je napraseny v aute, nastavovaci srob zasrobovany nadoraz, neni citit moc rozdielov, akurat ked je moc vysrobovany tak padaju otacky a hlavne v nizkych otackach sa dusi!!! to bol prvy problem preco som tam ten karbec nemal uz v lete- tak sa to spravalo ked som tam ten srob vobec nemal.

problem sucasny - bez filtra to ide krasne iba na 1. komoru, akonahle sa otvori II. ide to do hajan, dusi sa konec. po namontovani airboxu sa to unormalnilo, ale mam pocit ze je to nejake rozhodene, praska to vo vyfuku a no proste, divne to je.

trysky: 140/140
vzduch: 170/170

najvacsie co som mal :weedman:

poradte ako opravit, natryskovat, resp. kto mi pomoze dat na zraze ten karbik do poriadku?

PříspěvekNapsal: úte kvě 08, 2007 10:29
od Jirák
Šroub o kterém je řeč je šroubem přechodového stupně a správně lze nastanit pouze na stolici, proto je plombován. Můžete si zaplatit nastavení karburátoru na stolici, nebo prostě šroub utáhnout na doraz a pak povolit 1,5 otáčky, ale přechod nebude na 100%.

PříspěvekNapsal: úte kvě 08, 2007 10:34
od Myso
dik, dobra rada, mame nejaky kontakt na stolicu?

PříspěvekNapsal: úte kvě 08, 2007 21:43
od Nemo
Někdo mi to asi před rokem radil, už nevim kdo, a smazal jsem si to. Ale vim kde to je.
Praha 8 Kobylisy, Březová ulice, číslo nevim.
Á, sem to našel: http://www.firmy.cz/detail/185872-milos ... ylisy.html

PříspěvekNapsal: stř kvě 09, 2007 08:46
od Teepee
Ještě byl:
Servis karburátorů LAVIČKA
Starobylá 881
Praha 4 - Háje

V roce 1995 jsem tam měl karburátor na Škodu 130. Jestli dodnes fungují nevím.

PříspěvekNapsal: stř kvě 09, 2007 10:32
od Wolf
Myso nebo to zkus tady http://www.automika.cz/index.php?sec=re ... 1s+najdete . Jinak karburatory byly vzdy to, co mne bavilo a rad bych ti pomohl, ale s mou ucasti na tomto srazu vis sam nejlepe, jak to je. W.

PříspěvekNapsal: stř kvě 09, 2007 18:12
od Nemo
Wolf píše:Myso nebo to zkus tady http://www.automika.cz/in...%C3%A1s+najdete .

mmm, tam mě před pár lety "moc nenadchli"

PříspěvekNapsal: pon kvě 14, 2007 11:00
od Myso
Wolf píše:Myso nebo to zkus tady http://www.automika.cz/index.php?sec=re ... 1s+najdete . Jinak karburatory byly vzdy to, co mne bavilo a rad bych ti pomohl, ale s mou ucasti na tomto srazu vis sam nejlepe, jak to je. W.
hehe, to mam blizko od domu, ale musel by si ma nadrogovat aby som isiel s problemom do servisu...

karburator je divny, 2komora odmieta spolupracovat, a to sme na zraze s marekom a majom vyskusali rozne kombinacie tryska/vzdusnik, niekde je chyba.

ale 17,5s na 300m sprint na prvu komoru je dobry cas :weedman:

PříspěvekNapsal: úte kvě 20, 2008 20:48
od Puhi
nazdar, k tym tryskam, ja som prerabal ozonaka na webra, a hodil som tam aj trysky tak ako v nom boli. ked dobre pamätam, bolo to 130 140, vzduch 150 170. s tym vzduchom si nesom uplne isty, zajtra pozriem a prípadne opravím :wink:


no dnes som to kontroloval, u webra by to tak malo byť.
ale ako pozeram, diskusia je dosť neaktualna kua :?