Stránka 1 z 2

dotaz na nastavenie tovarneho srobu - weber

PříspěvekNapsal: stř kvě 02, 2007 22:02
od Myso
halo halo experti, na novsich webroch sa nachadza jeden squely srob, zaslepeny, neda sa s nim hybat, ale rozobrat sa da vsetko, a tak sa teraz, v case skladania, pytam, ako nastavit toten srob (jeho definicia je v tumovi na str. 97 kap. 4.9.8. odst.3 ):

PříspěvekNapsal: stř kvě 02, 2007 22:16
od Pool
Tak já bych si tipnul, že je to vpodstatě vzdušník volnoběhu, je na něm určitě vyražené číslo, nastavit se nijak nedá, maximálně vyměnit za menší nebo větší průměr trysky. Ale nekamenovat pokud se pletu...

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 07:35
od Myso
Pool píše:Tak já bych si tipnul, že je to vpodstatě vzdušník volnoběhu, je na něm určitě vyražené číslo, nastavit se nijak nedá, maximálně vyměnit za menší nebo větší průměr trysky. Ale nekamenovat pokud se pletu...
nekamenujem, ale mam pocit ze si mimo :) je to predsa nastavovaci srob s konusom na konci, tak ako srob bohatosti na ozone a vlastne aj na webri vyzera skoro rovnako... cislo na nom nie je ziadne, musi sa to nejak nastavit, v tumovi ale pisu ze se neserizuje... bodaj by hej, ked je to zablendovane plechom...

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 08:00
od Teepee
Myso píše:nekamenujem, ale mam pocit ze si mimo :) je to predsa nastavovaci srob s konusom na konci, tak ako srob bohatosti na ozone a vlastne aj na webri vyzera skoro rovnako... cislo na nom nie je ziadne, musi sa to nejak nastavit, v tumovi ale pisu ze se neserizuje... bodaj by hej, ked je to zablendovane plechom...


Já bych pro začátek dal nějaké základní nastavení (0,5-1 otáčku otevřít) a pak s tím zkusil laborovat kousek tam, kousek zpátky a schválně co se bude dít.

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 08:10
od Myso
no sak ked sa tu neobjavi ziaden mozgoun tak mi asi nic ine neostane, ale bude to tazke na mojom stroji...ostra vacka mava s volnobehom aj na nastavenom karbeci :(

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 08:19
od Teepee
No kdysi jsem to taky řešil a všichni se pousmívali cože to řeším za kokotiny, tak snad se to vyřeší teď.

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 08:22
od Teepee
Dopadlo to tehdy tak, že jsem osadil karburátor, který ještě tu plombu má.

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 08:44
od Myso
Teepee píše:Dopadlo to tehdy tak, že jsem osadil karburátor, který ještě tu plombu má.
ja mam starsi karburator ktory to tam cele nema, ale na emisiach mi bolo povedane, ze je nejaky pokazeny ze so zvysujucimi sa otackami sa zvysuje bohatost, a ze mi ide nespaleny benzin do vyfuku, emisie boli mimo povoleny rozsah. kedze sa v praci karburatorov nevyznam moc dokladne, mozno by bodlo keby experti tento vyrok okomentovali :weedman:

PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2007 09:42
od Myso
tak sme pokecali a vysledok ziadny. no co je iksperti? de ste? :koko:

PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2007 09:53
od Drobek81
Rek bych ze na to nebude existovat zadny predpis jak to nastavit bo tento sroub se nastavi presne pri vyrobe podle nejakych pristroju a zaplombuje se prave z toho duvodu aby se do nej nelezlo.V podstate ale sem ho mel tez odplombovany, ovsem serizoval sem to podle sluchu metodou pokus omyl-nikomu nepreju, dela to divy pri otaceni...
pri vyrobe se nastavi na nejakou hodnotu proudeni vzduchu, tak aby stacilo potom doladit mnozstvi smesi v predepsanem rozsahu zdvihu sroubu bohatosti...kua to je veta:)
Tagze pokud jsi s tim sroubem hybal tak ho zkus nastavit tak ze nastav do vychozi pozice spodni srouby bohatosti a mnozstvi a timto dosteluj podle sluchu...a bacha, co si pamatuju tak motor ma pomale reakce na jeho otaceni...
Tot moje zkusenost, nekamenovat prosim...

PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2007 10:10
od Wolf
Myso píše:ja mam starsi karburator ktory to tam cele nema, ale na emisiach mi bolo povedane, ze je nejaky pokazeny ze so zvysujucimi sa otackami sa zvysuje bohatost, a ze mi ide nespaleny benzin do vyfuku, emisie boli mimo povoleny rozsah

Pominu-li ucpany filtr vzduchu, ktery by mohl byt pricinou, kterou ale nepredpokladam, pak regulaci privodu smesi v provoznich otackach motoru do difuzoru zajistuje hlavni tryska ve spolupraci se vzdusnikem. A prave vzdusnik reguluje bohatost smesi se vzrustajicimi otackami a pri plnych otackach je maximalne funkcni (a proto se voli podle maximalniho vykonu motoru). Pokud jsi tedy se vzdusniky neexperimentoval a jsou tam stale puvodni, doporucuji ti jejich procisteni, a to vcetne demontaze a procisteni emulznich trubic. Mohou se vyskytnout i jine zavady, ale myslim, ze by to melo byt prave tohle. W.

PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2007 10:16
od Myso
psenda mi daroval karbec ktory bol povodne na jeho aute a jazdilo, tak som s nim absolutne nic nerobil a nasadil ho na moje auto a az doteraz som spokojne jazdil..na benzin minimalne...

a neviem ako to mam natryskovat, este som nestretol webra, co by mal trysky take ako pisu v nastavovacich tabulkach, ani take trycky neviem zohnat. a mne by sa hodili mozno aj vacsie...

PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2007 10:18
od JmJ
Work-around:

nasel bych nekde karbec, ktery ma plombu (vrakac, kamarad, cizi ziguk pred domem). Plombu bych sundal a pak bych oznacil, v jake je sroub pozici a velice peclive bych pocital otacky do jeho uplneho zasroubovani ci vysroubovani. Tim bych prisel na to, kolem jake pozice bych se mel pohybovat. Jestli je to z vyroby zpis zasroubovane, nebo vysroubovane, nebo stred. Na stejnou polohu bych zkusil nastelovat sroub na karburatoru bez plomby a zkusil, co se bude dit. Pripadne doladoval v okoli pozice sroubu zjistene na karburatoru s plombou.

Vysledek nejisty.

PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2007 10:21
od Myso
hm, mozem oskusat, mam 4 webre, z toho:

1ks to nema vobec - psendov
1ks tam ten srob nemal zasrobovany
1ks ho tam mal a bol zasilikonovany
1ks ho tam ma aj s plombou

rad by som pouzil to telo kde je ta plomba, ale je strasne zhumplovane a krive atd. takze asi skusim tak ako vravi honza, a hned potom tak ako Drobek, a nakoniec tak ako vravi wolf :)

PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2007 21:58
od Křečík Barbuška
Není ten šroub ve stejném místě jako je také zaplombovaný šroub na Ozónu? Kdysi jsem se na tuto delikátní věc optal odborníka a ten mi tuším řekl abych to zašrouboval a ono to jezdilo a dobře.