Emise

Moderátor: Moderátoři

Emise

Příspěvekod capodrak » pon kvě 09, 2005 08:32

Tak sem byl na Emisích a neprošel sem kuli 2x věčí mu obsahu CO poraďte co stím ? jetli vyměnit karburátor nebo stačí vzduchovej filtr

Pomohl by karburátor z 13ky ? s podtalkovím spínašme volnoběhu
Uživatelský avatar
capodrak
 
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Wolf » pon kvě 09, 2005 09:09

Vzduchovy fitr na emise vymen v kazdym pripade. Jinak neni potreba menit karburator, staci to seridit, jeste jsem neslysel, ze by nektery karburator LADY nesel seridit na emise, obvykle s velkou reztervou vyhovuje (vzhledem k veku). W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Pato » pon kvě 09, 2005 10:12

Ak by bol velky problem stiahni bohatost - staci ze sa to bude plazit, a po emiske to daj nazad :lol:
Uživatelský avatar
Pato
 
Příspěvky: 88
Registrován: sob bře 19, 2005 22:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod capodrak » pon kvě 09, 2005 11:34

Pato píše:Ak by bol velky problem stiahni bohatost - staci ze sa to bude plazit, a po emiske to daj nazad :lol:

To am ten dotičnej technek šteloval

Moch by na to mít vliv vzduchovej filtr ?
Uživatelský avatar
capodrak
 
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Wolf » pon kvě 09, 2005 11:44

capodrak píše:Moch by na to mít vliv vzduchovej filtr ?

Urcite a velikej. Laicky receno, je to jako spojita nadoba, motor si vezme urcite mnozstvi vzduchu a urcite mnozstvi paliva. Pokud se mu neceho nedostava (treba tim, ze filtr vzduchu je ucpany), snazi si to kompenzovat tim, co je dostupne. Bohuzel to neni k dobru veci. Ale mozna by nebylo marne i profouknout vsechny kanaly karburatoru a jeho procisteni. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod capodrak » pon kvě 09, 2005 11:47

Wolf píše:
capodrak píše:Moch by na to mít vliv vzduchovej filtr ?

Urcite a velikej. Laicky receno, je to jako spojita nadoba, motor si vezme urcite mnozstvi vzduchu a urcite mnozstvi paliva. Pokud se mu neceho nedostava (treba tim, ze filtr vzduchu je ucpany), snazi si to kompenzovat tim, co je dostupne. Bohuzel to neni k dobru veci. Ale mozna by nebylo marne i profouknout vsechny kanaly karburatoru a jeho procisteni. W.


Karburátor sem šteloval nedávno (vyměna trisek atd)
Uživatelský avatar
capodrak
 
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Števo » pon kvě 09, 2005 16:47

ja by som typoval tiez na vzduchovy filter. Zmes je ochudobnena o vzduch. Tym padom je tam viac benzinu. Pricom je zvysenie emisii. Ak je karbec dobre nastaveny.
Števo
 
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš

Příspěvekod čmelák » pon kvě 09, 2005 17:17

s CO som mal problem aj ja motor isel ako hodinky super spotreba parada ale CO sa nedalo nastavit lebo mi kokot mechanik na EK dojebal srob s velkym srobovakom piciak jeden ale uz je to OK
myslim ze to trochu stiahnes a na EK dojdes :)
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod capodrak » pon kvě 09, 2005 17:38

diky za rady skusím snad všechno aby to jelo
Uživatelský avatar
capodrak
 
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Majo » pon kvě 09, 2005 20:48

ja som to robil na emisnej tak, ze som pristavil auto ku kontrole, chlapik pozapajal pristroje, strcil sondu do vyfuku a povedal, nech ho necham nastartovane a siel kamsi dozadu. Tak som kukol na pristroje, vytiahol sroubovak a pekne nastavil hodnoty CO na 0,9, ostatne vysli tiez dobre. Chlapik prisiel, hodil okom na cisla, zahlasil dobre a sli sme uz len vyplnit papiere. :D
Ovsem niekedy sa to nastavit nemusi dat, napr. ak motor zere vela oleja a pod.
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod dmatej » pon kvě 09, 2005 20:57

Mě to žralo 1l oleje na tisíc a emisema jsem prošel OK ;-). A legálně!!! Mám i výpis.

....Jo, já už vím, ono to asi žralo olej jen při větší zátěži.... to bude tim.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod Marek » pon kvě 09, 2005 21:41

Pánové - nejdůležitější a naprosto samozřejmou věcí při seřizování emisí je odpojení hadice odvětrávání klikové skříně !!!

Jde o to, že olej sám o sobě je sorbent, absorbuje a rozpouští v sobě spoustu věcí - tedy je-li starší, obsahuje rozličné chemické látky (kyseliny, soli, výpary z benzinu, vodní páry, a jiné), které se odpařují a tím velmi zásadně ovlivňují složení směsi. Vsadím se, že když na emise přijedeš s odpojenou hadicí odvětrání klikové skříně, projdeš s bohatou rezervou!!! :lol:

Ovšem odpojit hadici odvětrání, to by měl udělat mechanik při vlastním měření, je to součást měřicího postupu (jsem "emisák", můžete mi věřit).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Števo » pon kvě 09, 2005 22:01

Super aspon budem vediet do buducna. Lebo u nas to robia tak, ze tam smaria sondu a hotovo. :evil:
Števo
 
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš

Příspěvekod Marek » pon kvě 09, 2005 22:04

Čím je starší olej v motoru, tím víc "bordelu" obsahuje a vypařuje do prostoru airboxu, kde to nasává karburátor. Pak není problém naměřit i pětinásobné hodnoty nad limit!!! Potom mechanik karburátor uškrtí a vám mašiny nejedou a nestartujou a žerou a jste z toho nasraní a ................................. A přitom stačí tak málo :?
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod capodrak » stř kvě 11, 2005 14:34

Marek píše:Čím je starší olej v motoru, tím víc "bordelu" obsahuje a vypařuje do prostoru airboxu, kde to nasává karburátor. Pak není problém naměřit i pětinásobné hodnoty nad limit!!! Potom mechanik karburátor uškrtí a vám mašiny nejedou a nestartujou a žerou a jste z toho nasraní a ................................. A přitom stačí tak málo :?


No tak to budu muset koupit volej měl sem ho měnit už před 600Km :)
Kolik stojí litr voleja do žigula ?

Jak mam odpjit hadici ? když tam mám přímej přívod odvětrávání z kliky ?
Naposledy upravil capodrak dne stř kvě 11, 2005 14:38, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
capodrak
 
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků