Zkusím ještě jinou věc- co třeba trubička pro odvádění přelitého benzínu, která je pod karburátorem zašroubovaná do parohů sání? Správně by měla směřovat přímo nad výfuk a přebytečný benzín se na něm má odpařit. Pokud jsem měl někdy po startu přehlcený motor, pokaždé to začalo právě takhle kouřit a za chvíli to zmizelo...
Pára z chlazení- zkontroluj těsnost obou víček na chladiči i expanzní nádobce, ale pokud by tam byl problém (na chladiči) tak by muselo ubývat víc vody a pokud na expanzce, tak by to zase nevyvinulo tolik páry, takže v tomhle si taky nejsem jistý, jestli bude problém tady.
Když zvedneš kapotu, je ta pára něčím cítit? Z chladiče většinou není nijak výrazná, ale výpary benzínu, oleje, netěsnost výfuku apod; to by jsi poznal ne?
Kolik vody ubývá a) po kolika kilometrech jízdy, b) nebo při studeném motoru, popř. obojí?
P.S. Když už jsme u toho přetlakování chladiče, já jsem měl na Wartburgu přetlak v chlazení zrušený, právě kvůli neobjevitelným netěsnostem a protože jsem nevěřil ventilu.
(ten šel snadno vyndat z uzávěru expanzky)