Max. z hlavy

Moderátor: Moderátoři

Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Tommel píše:Abych nezakladal nové téma tak se chci zeptat když snižim hlavu o 2mm tak mi komprese vzroste z 8,5 na 9,94 o kolik se zvedne výkon motoru ? :roll: Nekamenovat prosím :lol:


To nikdo neví !!! Každý motor se bude chovat úplně jinak. Každopádně budeš muset razantně změnit regulaci předstihu.

Obecně platí, že nový výkon motoru bude o tolik procent výše, o kolik procent vyšší je nový stupeň komprese.

Motor se bude v praxi chovat jinak než seriový - bude třeba jej více vytáčet a v nízkých otáčkách bude mít vyšší spotřebu.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Díky tohle jsem chtěl vědět :notworthy: :twisted:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Marek píše: ... v nízkých otáčkách bude mít vyšší spotřebu.
Já tohle zase ne.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Koko Loko píše:
Marek píše: ... v nízkých otáčkách bude mít vyšší spotřebu.
Já tohle zase ne.
zase otázka co jsou nízké otáčky..
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Hodnota maxima krouticího momentu se nejen zvýší, ale též posune do vyšších otáček než u seriového motoru. Proto pokud motor v serii můžu rozjíždět třeba už od 2500 rpm, u upraveného motoru to bude daleko za 3000 rpm, spíš kolem 3500 - 4000 rpm. Čili když pojedu upravený motor stejně jako seriový, můžu v otáčkách 2500 - 3500 mít vyšší okamžitou spotřebu paliva (ovšem naopak nižší bude při otáčkách 4000 - 6000 rpm).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

ach jaj nic nepochopil pohoda

uz som ticho :|
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“