Max. z hlavy

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Vašátor » úte led 16, 2007 17:33

Marek píše:
Vašátor píše:Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.


Viz já !!!


Já taky :D
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9317
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod mtx » úte led 16, 2007 18:32

Vašátor píše:
Marek píše:
Vašátor píše:Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.


Viz já !!!


Já taky :D

Vsak presne o to mi ide!
Brutalnu vacku a dva webre a tyzden spor a den sa voz !!! Takto to ja nechcem riesit!
Racej sa budem piplat s hlavou sacim potrubim vyfuk zvody. Na karbace je v Mt jeden odbornik sice viac na Skodovacke a on mi odporucil karbec z T 613- ky samo upravi ho max. ako sa da. S lahkou nohou spotreba musi ostat v norme, ale az nejaky tipek ma zozadu zacne tlacit tak potom nech ukaze co v nom je!
Uživatelský avatar
mtx
 
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Příspěvekod Little Red Riding Hood » úte led 16, 2007 21:02

to mtx.. taky mam doporučenej karbec z tatry...
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod meda.pu » úte led 16, 2007 21:06

asi stupidni otazka ale v cem bude rozdil?
Lada Niva - Pelech, Škoda Fabia 1.9tdi
meda.pu
 
Příspěvky: 81
Registrován: pon kvě 01, 2006 20:38
Bydliště: Přerov - Předmostí

Příspěvekod Little Red Riding Hood » úte led 16, 2007 22:12

meda.pu píše:asi stupidni otazka ale v cem bude rozdil?

v tom že ladakarbec ti tlačí furt stejně paliva... kdežto ten tatrák tak jak šlapeš.. tet nevim přesně jak to vysvětlit..
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Pool » úte led 16, 2007 23:02

Spíš takhle... seriový karburátor je většinou navržen do otáček tak 5000 a dál už nevyhovuje, ani se nepředpokládá jeho využívání v otáčkách vyšších. Předpokládá se, že bude využíván v normálních otáčkách a při navržení byl brán zřetel na spotřebu. Od toho se odvíjí velikost komor, difuzorů, trysek atd. Z toho vyplívá, že motor ve vysokých otáčkách je jednak "omezován" složením směsi, jednak je "bržděn" průměrem difuzorů. T 613 má všechno větší (difuzory až 27mm). Samozřejmě se hodí víc na motory upravené. Na seriovém motoru se to projeví jen málo, spíš to bude chlastat a pojede úplně stejně.
Pool
 

Příspěvekod Little Red Riding Hood » stř led 17, 2007 01:28

co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod mtx » stř led 17, 2007 07:38

Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...

Podtlak samozrejme prerobit na mech.otvaranie ako u webrov.
Uživatelský avatar
mtx
 
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Příspěvekod Little Red Riding Hood » stř led 17, 2007 10:00

mtx píše:Podtlak samozrejme prerobit na mech.otvaranie ako u webrov.

to bude akorát více žrát, ale taky sem zastánce staré dobré mechaniky.. ...
Naposledy upravil Little Red Riding Hood dne stř srp 15, 2007 11:08, celkově upraveno 1
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod EMI » stř led 17, 2007 10:17

Mě zase spoustu lidí říkalo, že podtlakový otvírání 2. kalpky je lepší než mechanický - podtlakem si motor "sám řekne" kolik chce a řek bych, že to bude znát i na spotřebě
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
EMI
 
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI

Příspěvekod Hanz » stř led 17, 2007 10:34

EMI píše:Mě zase spoustu lidí říkalo, že podtlakový otvírání 2. kalpky je lepší než mechanický - podtlakem si motor "sám řekne" kolik chce a řek bych, že to bude znát i na spotřebě


No je to znat docela dost...kdyz jsem osadil podtlak, tak mi spotreba klesla asi o 1,5l...ale taky to trochu min jelo, resp. min razantni nastup vykonu...
exLada2105_exLada 2107;
exBMW E 30 318is_ exE30 324d
BMW E 30 325iAT_E 30 316iT
Uživatelský avatar
Hanz
 
Příspěvky: 66
Registrován: stř říj 06, 2004 21:14
Bydliště: Praha, Švihov u KT

Příspěvekod Vašátor » stř led 17, 2007 11:05

Myslím, že největší vliv na spotřebu má to, jak člověk šlape na plyn ... když je někdo prase a zacápne ho do podlahy hned, je jasný, že s podtlakovým otvíráním druhé komory bude mít spotřebu výrazně menší. Pokud člověk ví, jak šlapat na plyn, dosáhne tak menší spotřeby i většího výkonu klidně i při Weberu. Já mám Webera, zvětšený druhý difuzér, osazený úplně jinýma tryskama - většíma a spotřeba Bechyně - Brno 7,2l/100Km. A to jsem to nijak nešetřil. Hodně záleží na celkové konstrukci karburátoru. (Weber a Ozon je defakto to samý, až na podtlak). S karburátorem z Fiatu (typ přesně nevím, myslím Regata) kamarád dosahoval s předělaným motorem 1,5 na 100Ps spotřeby defakto stejné, jak na sériovce.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9317
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod George DeLorean » stř led 17, 2007 11:24

...mno ja mam dojem, ze mechanika je dost ostrejsi nez podtlak.
TOYOTA EL54 Paseo
TOYOTA AE86 LEVIN
LADA 2101 1977 Movie star (2008-2011)
LADA 21011 1974 DMC (1995-2011)
LADA 21073i 1996 (2007-2009)
Uživatelský avatar
George DeLorean
 
Příspěvky: 439
Registrován: stř lis 22, 2006 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvekod Myso » stř led 17, 2007 14:45

alchymisti :finga: upravia, prevrtaju, natryskuju a potom jazdia 160 avg. a maju to pod 6l/100km (ti najlepsi v LPGu)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod mtx » stř led 17, 2007 15:00

George DeLorean píše:...mno ja mam dojem, ze mechanika je dost ostrejsi nez podtlak.


Podtlak pri plnom plyne zere sice menej, ale viem aky je rozdiel v pruznosti a vykone!!!
A ked len steklim plyn tak aj webrom sa da urobit pekna spotreba ako to bolo povedane.
U mna jednoznacne vyhrala mechanika ! :D :D
Uživatelský avatar
mtx
 
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 0 návštevníků