Marek píše:Vašátor píše:Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.
Viz já !!!
Já taky
Moderátor: Moderátoři
Marek píše:Vašátor píše:Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.
Viz já !!!
Vašátor píše:Marek píše:Vašátor píše:Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.
Viz já !!!
Já taky
meda.pu píše:asi stupidni otazka ale v cem bude rozdil?
Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
mtx píše:Podtlak samozrejme prerobit na mech.otvaranie ako u webrov.
EMI píše:Mě zase spoustu lidí říkalo, že podtlakový otvírání 2. kalpky je lepší než mechanický - podtlakem si motor "sám řekne" kolik chce a řek bych, že to bude znát i na spotřebě
George DeLorean píše:...mno ja mam dojem, ze mechanika je dost ostrejsi nez podtlak.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 0 návštevníků