Strašná spotreba

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6490
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Ja si nemuzu pomoct, ale prijde mi, ze s tim strasne laborujes a jdes na to z dost blbeho konce a dost blbym zpusobem. Nez si rozrypat karbec a strkat tam jiny a podobne horory, tak bych zkontroloval to palivove cerpadlo a celkove zjistit, jestli palivo neunika nekam, kam nema. A taky bych se pokusil seridit stavaji karbec, pripadne, pokud jsi v nem menil trysky atd, tak bych tam zkusil vratit ty puvodni. Pripadne zjistit, jestli jsou puvodni a nove opravdu totozne. Ty to misto postupneho vylucovni moznych zavad cele rozeberes a postavis z toho novy auto :lol: ;-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9320
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

JmJ píše:Ja si nemuzu pomoct, ale prijde mi, ze s tim strasne laborujes a jdes na to z dost blbeho konce a dost blbym zpusobem. Nez si rozrypat karbec a strkat tam jiny a podobne horory, tak bych zkontroloval to palivove cerpadlo a celkove zjistit, jestli palivo neunika nekam, kam nema. A taky bych se pokusil seridit stavaji karbec, pripadne, pokud jsi v nem menil trysky atd, tak bych tam zkusil vratit ty puvodni. Pripadne zjistit, jestli jsou puvodni a nove opravdu totozne. Ty to misto postupneho vylucovni moznych zavad cele rozeberes a postavis z toho novy auto :lol: ;-)


ASI TAK!!!!
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
johny
Příspěvky: 16
Registrován: pát lis 10, 2006 19:45

Příspěvek od johny »

Svatá pravda chalani,mám tie karburátory v dielni všetky a začínam vtom mať chaos.Neviem či som tie pôvodné náhodou nevyhodil tak mi ešte napíšte aké priemery tých trysiek a vzdušníkov by boli takým rozumným kompromisom pre 1200-ku a starý karb.pôjde spátky.Dík za rady.Prosil by som presne aké na prvú a aké na druhú komoru.Čisto teoriticky o koľko môžu nevhodné trysky a vzdušníky zvýšiť alebo znížiť spotrebu za predpokladu že všetko ostatné je v poriadku.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9320
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Vše potřebné najdeš v knihovně LADAklubu
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
johny
Příspěvky: 16
Registrován: pát lis 10, 2006 19:45

Příspěvek od johny »

Nazdar chalani.Tak som testoval ten pôvodný karburátor ale už osadený tryskami a vzdušníkmi podľa tabuliek ako ste mi radili ale spotrebu to nevyriešilo.Mne uniká benzín do oleja.Cítiť ho na mierke a aj olej je riedky.Ja som predtým menil na AC pumpe membránu ale neviem či som to správne zložil,bola tam aj taká podložka z umelej hmoty čo sa dáva medzi tie membránky a neviem či som ju dal správne.Ináč membránu som dával novú.Alebo mi to môže unikať cez karb.?Môže mi niekto poradiť ako zistím či mi to uniká cez AC pumpu a popis ako ju presne zložiť?A čo môže byť príčina ak to uniká cez karbur.Dík za rady.

Pozn. moderátora: Johny, rozlišuj pojem AC pumpa (to je to zařízení na karburátoru) a čerpadlo (to je to zařízení na levé straně motoru u oilfiltru). L.
Naposledy upravil(a) johny dne pát led 26, 2007 07:29, celkem upraveno 6 x.
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

řekl bych že to určitě teče přez to čerpadlo... mě to takhle papkalo 30... :twisted:
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

cez karburator do oleja to moc nema kam ist. mas v prdeli to podavacie cerpadlo...

ja mam pre teba bud toto: http://www.ladaklub.com/myso/shop/detail.php?item_id=37

alebo toto: http://www.ladaklub.com/myso/shop/detail.php?item_id=36
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
johny
Příspěvky: 16
Registrován: pát lis 10, 2006 19:45

Příspěvek od johny »

Dnes som rozobral to palivové čerpadlo a tadiaľ veru ten benzín netečie.Membrány sú nové.Už som z toho hotový ešte zajtra skúsim nastaviť hladinu v plavák. komore ak by to pomohlo.Môže to pretekať ak by tá hladina bola vysoká?Zatiaľ dík.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6490
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

johny píše:Dnes som rozobral to palivové čerpadlo a tadiaľ veru ten benzín netečie.Membrány sú nové.Už som z toho hotový ešte zajtra skúsim nastaviť hladinu v plavák. komore ak by to pomohlo.Môže to pretekať ak by tá hladina bola vysoká?Zatiaľ dík.


muze se stat, nekdo to tu popisoval, ze nezaviral jehlovy ventil, benzin pomoci spojenych nadob tekl do karburatoru, pres nej do valcu a pres ne uplne zdrave pistni krouzky do oleje. to by ale znamenalo, ze benzin ti mizi kdyz stojis. tento jev si nepozoroval?
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10491
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

JmJ píše:....nezaviral jehlovy ventil, benzin pomoci spojenych nadob tekl do karburatoru, pres nej do valcu a pres ne uplne zdrave pistni krouzky do oleje....


Toto je nemožné. Zkuste kapalinu samospádem přečerpat hadicí ze spodní nádoby do horní nádoby :( . Nemluvě o tom, že (minimálně) ve třech případech ze čtyř tam ještě bude překážet (zavřený) sací ventil. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6490
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Luděk Musil píše:
JmJ píše:....nezaviral jehlovy ventil, benzin pomoci spojenych nadob tekl do karburatoru, pres nej do valcu a pres ne uplne zdrave pistni krouzky do oleje....


Toto je nemožné. Zkuste kapalinu samospádem přečerpat hadicí ze spodní nádoby do horní nádoby :( . Nemluvě o tom, že (minimálně) ve třech případech ze čtyř tam ještě bude překážet (zavřený) sací ventil. L.



jasne, ale coz uvazit tyto moznosti (nerikam, ze plati, jen napady):
Jak vysoko je u sedanu hladina v temer plne nadrzi? Kdybych auto treba jeste postavil cumakem z kopce? Vadi necemu, ze se trocha paliva shromazdi pred zavrenym sacim ventilem?

at zije scifi :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

JmJ píše:jasne, ale coz uvazit tyto moznosti (nerikam, ze plati, jen napady):
Jak vysoko je u sedanu hladina v temer plne nadrzi? Kdybych auto treba jeste postavil cumakem z kopce? Vadi necemu, ze se trocha paliva shromazdi pred zavrenym sacim ventilem?

at zije scifi :-)


maj si poridit kombika... 8)
mmj, mas pravdu, benzin by tam mohl stect, ja se ale tez setkal s propoustejicim benzinovym cerpadlem...ovsem je to zajimave.Takhle na dalku se neco blbe resi, ale rozhodne nehledat pricinu v karbecu...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10491
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

A ještě taková drobná otázka:
Když cítíš benzín v oleji. Následnou kontrolou měrky zjistíš přibývání kapaliny (úmyslně píšu kapalina - byla by to sloučenina oleje a benzínu) v olejové vaně?
Protože pokud máš oleje pořád stejně ...... je chyba někde úplně jinde. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
johny
Příspěvky: 16
Registrován: pát lis 10, 2006 19:45

Příspěvek od johny »

Olej(kvapalina)sa mi zdá že neodbúda ale to môže byť aj tým že ja som tam nalial viac oleja a bolo tam vyše vrchnej rysky.Ale ten benzín tam cítim.Čerpadlo vyzerá dobre je čiste aj to sitko kde sú tie ventily je neporušené a membrány ako som už písal som dával nové.Dnes som ešte kúpil to papierové tesnenie medzi čerpadlo a ten medzikus z umelej hmoty čo je v ňom tá tyčka,len sa chcem spýtať či sa dáva len toto jedno tesnenie alebo také isté ide aj na prírubu v motore?Ten sací ventil som zľahka skúsil zápalkov pohnúť išiel ľahko,z môjho pohľadu vyzerá neporušený takisto aj ten druhý.Čo sa týka toho pretekania cez karb.myslel som či keď by bola vysoká hladina v komore a náhodou by nezatváral ihl.ventil tak či ten benzín nemôže nejak pretekať priamo do valcov.Zatiaľ dík.
inetko
Příspěvky: 31
Registrován: čtv říj 19, 2006 13:30
Bydliště: SR, TRNAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od inetko »

johny píše:Olej(kvapalina)sa mi zdá že neodbúda ale to môže byť aj tým že ja som tam nalial viac oleja a bolo tam vyše vrchnej rysky.Ale ten benzín tam cítim.Čerpadlo vyzerá dobre je čiste aj to sitko kde sú tie ventily je neporušené a membrány ako som už písal som dával nové.Dnes som ešte kúpil to papierové tesnenie medzi čerpadlo a ten medzikus z umelej hmoty čo je v ňom tá tyčka,len sa chcem spýtať či sa dáva len toto jedno tesnenie alebo také isté ide aj na prírubu v motore?Ten sací ventil som zľahka skúsil zápalkov pohnúť išiel ľahko,z môjho pohľadu vyzerá neporušený takisto aj ten druhý.Čo sa týka toho pretekania cez karb.myslel som či keď by bola vysoká hladina v komore a náhodou by nezatváral ihl.ventil tak či ten benzín nemôže nejak pretekať priamo do valcov.Zatiaľ dík.


Mne auticko z nicoho nic zacalo zrat tiez neskutocne mnozstvo benzinu. Pretekal cez benzinove cerpadlo. Pokial sa pytas na podlozky izolacnej ochrany su dve medzi izolotoromo a motorom a medzi izolatorom a ac pumpou. Musis pouzit taku kombinaciu aby si dosiahol istu hodnotu. To najdes v knizkach. Ale myslim ze budes mat rozhaseny karbec. Ja mam 1500, karburator (ozon) mi robil jeden panko co sa do toho VYZNA a motorcek po GO spotreba 8,6 mesto takze som happy.. predtym 9,5 mesto
Barborka BA3 21061 :), Suchoň
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“