HADANKA - je to zlute a je to v oleji

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
zigulman
Příspěvky: 84
Registrován: čtv srp 04, 2005 09:03
Bydliště: Prerov
Kontaktovat uživatele:

HADANKA - je to zlute a je to v oleji

Příspěvek od zigulman »

Tak mi zacala poblikavat kontrolka mazani pri prujezdu zatackami tak si rikam,je nacase trosku dolit.Jaky byl ale muj udiv po oddelani vicka.Je na nem jakasik zluta pena vubec nevim co by to mohlo byt.Motor jinak jede slusne a nezda se ze by nejaka z provoznich kapalin ubyvala.Obrázek
Lada neni jen auto,je to zivotni styl.
2103 model 77 Bila pani :-)
2105 model 83 Milašek
2105 model 85 otrok
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Ejhle, emulze ! :| Zdá se, že tě čeká výměna těsnění pod hlavou. Pokud se ta voda do oleje nedostala jinudy.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
SalWador
Příspěvky: 415
Registrován: stř čer 02, 2004 22:20
Bydliště: Dobruška

Příspěvek od SalWador »

Ja bych to tak cerne nevidel. Dle meho nazoru je to jev bezny a neni treba se znepokojovat.
SalWador
Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 52
Registrován: úte črc 27, 2004 21:46
Bydliště: Votice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš »

Asi takhle. Je to bezny jev jak rikal Salwador. Ja to mel asi pred dvema lety taky. Ihned jsem se velmi znepokojil a sam sem se pustil do vymeny tesneni pod hlavou, ale bez momentoveho klice. Tudiz to bylo jeste horsi nez predtim, emulze uplne vsude i na merce oleje a ztracela se voda v chladici. Proto pro jistotu shod viko ventilu a sam asi uvidis, ze emulze je pouze a jenom na vicku, coz je jev v zimne naprosto bezny. Ma to tak vice aut. Je to zkondenzovana vlhkost.

Zdar, hlavne at nedopadnes jako ja. Ja pak auto musel dat na vymenu tesneni pod hlavou do servisu aby mi to poradne dotahli a utesnili. Ve vysledku me to vyslo asi na 4litry a to nepocitam straveny cas.
Lada-VAZ 2106 momentálně GO karoserie , karburátor Ozon 2107, el. zapalovaní alá Marek
petr21043
Příspěvky: 8
Registrován: úte říj 31, 2006 16:05

Příspěvek od petr21043 »

POKUD TI TO NEBUBLÁ V EXPANZNÍ NÁDRŽI TAK TO TĚSNĚNÍ NENÍ.VÍČKO JE NEJVIŠÍ BOD MOTORU ATAK SE TAM SRÁŽÍ VODA.DOPORUČUJU:1.VYPUSTIT OLEJ,2.NALÍT2L.PRUPLACHOVÉHO OLEJE A NE CHAT CCA 5MIN.BĚHAT NA VOLNOBĚH A PAK VYPUSTIT.3.PROPLACHLEJ MOTOR:VYMĚNIT OJL.FILR(DÁVEJ POKUD MOŽNO ORIGO.LADA MÁ VENTILEK.TY EXPERTI CO DÁVAJ ŠKOVÁCKEJ KURVĚJ MOTOR.)4.NALEJ4L.OLEJE NEJLÉPE OD PARAMA M7ADSIII NEBO IV.A BUDE TO OK.5.DĚLEJ TO NA TEPLÝM MOTORU.6.VYČISTI SI ODFUK KLYKOVÝ HŘÍDELE!MÁLOKDO TO DĚLÁ ČAU.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6488
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

petr21043 píše:POKUD TI TO NEBUBLÁ V ... ... OKDO TO DĚLÁ ČAU.


prosim, nepsat kapitalkama. kapitalky = krik a nedobre se to cte. dik.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
zigulman
Příspěvky: 84
Registrován: čtv srp 04, 2005 09:03
Bydliště: Prerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigulman »

Diky za informace,neni to jen na vicku,troska je i na stenach co je videt pod vickem ale pokud to neni vazne tak jen vymenim olej,od koupe je to 4000Km tak uz je asi cas.Myslel jsem ze je to tim ze jezdim na plyn,neb na "Milaskovi" jsem to nikdy nepozoroval.Proplachovat to asi nebudu,jen dam novej filtr a naleju novej olej,asi M6AD nebo bude lepsi M8AD? Kazdopadne toto je OTROK takze zadne velke investice nejsou v planu,ma to jen tahat tezky vozik s matrosem na barak.
Lada neni jen auto,je to zivotni styl.
2103 model 77 Bila pani :-)
2105 model 83 Milašek
2105 model 85 otrok
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

je to dost bezny jav pokial sa pouziva velmi lacny olej. niektore oleje dokazu vytvarat takyto bordel uz len zo vzdusnej vlhkosti, keby si pouzil normu aspon SF urcite by sa ti to nestavalo...
pokial to teda skutocne neni tesnenie pod hlavou lebo aj to moze byt...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

zigulman píše:a naleju novej olej,asi M6AD nebo bude lepsi M8AD?
Když už chceš na "otrokovi" šetřit tak kup M8AD, to je aspoň celoroční olej, ale osobně bych raději dal SG viz. výše zmiňovaná ADSIII a provedl dřívější výměnu, ale ty musíš vědět co si "otrok" zaslouží a kde se vyplatí šetřit.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

zigulman píše:jen dam novej filtr a naleju novej olej,asi M6AD nebo bude lepsi M8AD

Aha, tak to jo,
netušim kolik tyhle oleje stojí, ale za nějakých 70,-/litr už se dají sehnat oleje výrazně kvalitnější....
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

tiez mam pocit, ze niektori ludia setria na takych veciach ze na tom v konecnom dosledku prerobia tisice :roll:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Majo píše:tiez mam pocit, ze niektori ludia setria na takych veciach ze na tom v konecnom dosledku prerobia tisice :roll:


Přesně tak!!!

No nevím. Toto a vzdušná vlhkost. :shock: To snad ne. Taky jezdím i v zimě krátký štreky po městě, ale toto už je na vlhkost trochu moc. I dřív s hoším SG olejem byla na víčku max jedna šedá bublinka. Od doby co jezdím na SJ tento jev neznám. Rozhodně bych zkontroloval únik vody přes těsnění. Ono velmi malé množství může v kombinaci s "kvalitním" olejem typu M6 vést k tomuto výsledku.

To Zigulman: pokud si chceš s jistotou odpravit motor "mazutem" M6AD příp. mu dát pokouřit M8AD, tak si to tam klidně nalij. Jinak "normální" olej splňující normu SH, příp. SJ stojí i v litrovkách kolem 130,-/litr. Ve 4 litrovce 400,-. Co si do motoru naliješ záleží ale jen na tobě. Pokud máš ale zálibu v olejích typu M6 atd., tak si kup radši starou šáde. Té to stačí. Žigul má v motoru přece jen vyšší tlaky, na které tyto oleje nejsou stavěné.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Moje trocha do mlyna...
To Zigulman
1) Ten "sajrajt" je normalni jev, neres to...jezdis do prace 5km i s objizkama tak se nediv...
2) Pokud chces levnej olej za "prijatelnou " cenu tak si kup rozlevanej olej od fy EKOLUBE (sidli ale v Brne), maji rolevanej SuperTribon, je to 15W-40, API SL...jezdim na nej uz delsi dobu a je v pohode...tusim ze stoji litr 69kc, ale to se koukni na net...Jinak tam maji dost dobre ceny, nejen oleju...kupuju tam vse co potrebuju, treba WD-40 stoji 400ml ve spreji 150kc, coz neni spatna cena...
3) nekdy taky dej vedet co s Tebou je, jestli uz bydlis nebo opravujes...
4) zdar a silu Drobek 8)
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“