Moderátor: Moderátoři
Vladimír píše:Zdravim, nezlobte se že pokládám takovouto otázku, ale co se týče Lady tak jsem začátečník a nevím. Slyšel jsem, že když se v Ladě 1500 (ta naše rok 1976) vymění karburátor za karb z lady 2105 tak prý klesne spotřeba o litr ve městě a dynamické schopnosti se přitom příliš nezhorší. Zajímalo by mě, zda-li je tomu skutečně tak. Předem děkuji za odpovědi
Vladimír píše:Myslím že jsem tvůj výklad docela pochopil. Co se týče toho rozdělovače, tak tam v poměrně blízké budoucnosti půjde rozdělovač s podtlakem, který bude navíc upraven na bezkontaktní zapalovaní ještě zlepšené oproti normálnímu bezkontaktu o to, že přes primár zapalovací cívky se bude vybíjet 1mikrofaradový kondenzátor nabitý na cca 600V, takže 5cm blesk prý není žádný problém. Otec tohle zapalování měl ve svém předchozím žigulu (2103, rok 1974) a prý to fakt bylo něco... A ten Ozon tedy 2107. JmJ se tam zmiňuje ještě o ekomizeru. Musím s ním nějakym způsobem počítat nebo si toho nemusím vůbec všímat?
Hnojar píše:Mám doma Solexe ze samary 1300. Můžu ho strčit do 2106, osazené weberem ? asi by se muselo překopat ovládání klapek, dále nevím jak s tryskama, tam bych asi měl dát trysky určené pro samary 1500 ? a dále, jak na karbu srovnat přírubu ( na tom solexu ? ) pilníkem ? no a v neposlední řadě, má to vůbec význam při přovozu převážně na LPG , nebo je lepší když už vylepšovat, tak spíš pořídit si podtlak. rozdělovač a karbec nechat tak jak je ? .
Hnojar píše:nemá ten podtlakový rozdělovač náhodou nelin charakteristiku, resp. charakteristiku lienární ale zalomenou ? ( nejdřív předstih roste prudčeji s otáčkami, a pak méně strmě ) ??
Hnojar píše:( solex má ovl. klapek táhlama, stejně jako weber, žádný podtlak na 2. komoru )
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků