od Hnojar » úte zář 05, 2006 07:22
Já na kabelech nešetřil pokud jsou po nějakém původním majiteli, se steřelou izolací - tudíž ztvrdly a drží tvar i po odpojení nebo dokonce mají trhlinky v ohybech tak vyměnit........já mám kable sice za 250 kč ale jsou určeny pro LPG , i když nevím v čem se kabl epro LPG liší od obyč..v krámě stejně jiné neměli..... svíčky bych asi taky měnil, pokud mají nalítáno, nebo jsou od původního majitele ( šak stojí stovku za 4 ks ) a ostatní se dá prohlédnout , očistit, a seřídit ( palec, víčko, přerušovač ) a pak nastavit předstih..... čili vše měnit nemusíš, ale kable a svíčky asi jo, pokud si jimi nejsi jist a ostatní zhodnotíš podle stavu. já jsem například na žabákovi hned vyměnil origo kable za nové ( považuji to za samozřejmost při koupi z druhé ruky) stejně jako náplně filtry a svíčky, pak jsem očistil palec a víčko a zjistil že kontakty ve víčku jsou vypálené cca 2 mm tak jsem to rovnou vyměnil......bylo to asi špatným odtrhem - 0,2 mm jež jsem si samozřejmě seřídil....... při jednou udělej ventilové vůle a napnutí řetězu tím bych asi začal....takže znova 1/ napni řetěz a seřiť ventily. 2/ vyměň kable a svíčky, pokud nemáš kable zrovna rok od koupě a svíčky 5 tis km od poslední výměny 3/ zkontroluj a očisti palec + víčko ( zevnitř ) v případě opotřebení vyměň 4 / zkontroluj a seřiť odtrh přerušovače, pokud je opálený tak kontakty očisti, nebo vyměň podle stavu 5 / až pak nastav základní předstih......
jo a při bodu 3 rovnou checkni odstředivku - pootočením raménka rozdělovače , nejlépe se sundaným palcem by se měly oddalovat závažíčka od osy .. bez stroboskopu můžeš sice jen zkotrolovat jestli při tom pootáčení to někde nezadrhává, ale je to lepší než nic.... a kdyby drhlo tak musíš celé vyčistit a čepy závaží namzat nejlíp asi silik. olejem . mazat se má taky maazcí plsť u přerušovače a pár kapek mot. oleje do mazničky.........